Steaguri publicitare, în topul celor mai vândute sisteme expozitionale ale lui 2017

BUCURESTI - 8 decembrie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Educatie / Cultura, Media / Publicitate

Când vine vorba de cele mai bine vândute sisteme expoziționale ale anului 2017, steaguri publicitare se află în top. Acest lucru se datorează, în primul rând, vizibilității pe care aceste produse o conferă.

steaguri publicitare

steaguri publicitare

 Trăgând linie la final de an, atunci când vine vorba de vânzarea de sisteme expozitionale, steaguri publicitare ocupă clar poziția fruntașă. Urmează sistemele tip Roll-Up, dar și Pop-Up textil sau Expodesk. 

Dănuț Istrate, reprezentant TexArt

Trăgând linie la final de an, atunci când vine vorba de vânzarea de sisteme expozitionale,  steaguri publicitare ocupă clar poziția fruntașă. Urmează sistemele tip Roll-Up, dar și Pop-Up textil sau Expodesk. Oricare ar fi varianta aleasă, aceste sisteme expoziționale sunt de nelipsit de la târguri de profil, de la evenimente sau din diferite instituții.

Steaguri publicitare, eleganță și vizibilitate

Principalul avantaj dat de steaguri publicitare este dat de eleganță și vizibilitate. Aceste sisteme expozitionale vor atrage atenția de la depărtare, iar materialul pe care sunt imprimate se remarcă prin rezistență și durată lungă de viață.

Fie că vorbim de târguri expoziționale, conferințe sau prezentări de produs, steaguri publicitare se află la tot pasul. Acesta completează cum nu se poate mai bine un spațiu de prezentare, alături de celelalte sisteme expoziționale. Găsim steaguri publicitare, de asemenea, la intrarea în magazine, showroom-uri sau săli de așteptare. Pe holurile unităților de cultură (teatre, biblioteci, cinematografe), în aeroporturi și la intrarea în baruri sau cafenele. 

Steaguri publicitare sunt formate, practic, dintr-un material textil personalizat și un catarg. Materialul este extrem de rezistent și asigură o rezistență crescută la tensiune. Asta face ca aceste sisteme expoziționale să poată fi întinse și strânse de nenumărate ori, fără să facă cute sau să se rupă. Iar catargul din carbon este, de asemenea, rezistent și garantează produselor o durată de viață îndelungată. 

Roll-Up, profesionalism și portabilitate

Fie că vorbim de târguri expoziționale, conferințe sau prezentări de produs, sistemele tip Roll-Up sunt de nelipsit. Ca și steaguri publicitare. Aceste sisteme expozitionale  completează cum nu se poate mai bine un spațiu de prezentare. Ceea ce le recomandă în fața altor sisteme expoziționale este portabilitatea ridicată și ușurința cu care pot fi folosite.

Roll-Up 85 și 100 sunt fabricate din polipropilenă, un material plastic extrem de dens. Materialul este rezistent la căldură și asigură produsului rezistență crescută la tensiune. Roll-Up 120 și 150 sunt printate pe frontlit, un material pe care se printează banner-ele. Asta face ca aceste sisteme expoziționale să fie rezistente în condiții outdoor.