Cumparare de spatiu publicitar

Definitie Cumparare de spatiu publicitar

Ansamblul operatiunilor comerciale si juridice legate de aparitia sau difuzarea unui mesaj publicitar: alegerea suportului, negocierea tarifelor, rezervarea spatiului - fizica (in presa scrisa, afisaj) sau temporala (timp de emisie/de antena la radio, TV), controlul inserarii si aparitiei mesajului, plata facturii si solutionarea eventualelor litigii.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Cumparare de spatiu publicitar? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Cumparare de spatiu publicitar.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Cumparare de spatiu publicitar. Definitiile termenilor despre Cumparare de spatiu publicitar cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Cumparare de spatiu publicitar, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Cumparare de spatiu publicitar.