Customer Lifetime Value (CLV)

Definitie Customer Lifetime Value (CLV)

Profitabilitatea resimtita de client pentru intreaga viata, opusa profitabilitatii orientate pe o singura tranzactie.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Customer Lifetime Value (CLV)? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Customer Lifetime Value (CLV).

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Customer Lifetime Value (CLV). Definitiile termenilor despre Customer Lifetime Value (CLV) cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Customer Lifetime Value (CLV), va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Customer Lifetime Value (CLV).