Customer Relations Department

Definitie Customer Relations Department

Diviziune a unei organizatii responsabila de a se asigura ca bunurile si serviciile cumparate de clienti ii satisfac si ca modul in care organizatia ii serveste este cel mai potrivit.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Customer Relations Department? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Customer Relations Department.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Customer Relations Department. Definitiile termenilor despre Customer Relations Department cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Customer Relations Department, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Customer Relations Department.