Day-after recall test

Definitie Day-after recall test

Metoda de cercetare care testeaza memoria consumatorilor cu o zi dupa ce au vazut o reclama, folosita cu scopul de a testa eficienta unei reclame.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Day-after recall test? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Day-after recall test.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Day-after recall test. Definitiile termenilor despre Day-after recall test cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Day-after recall test, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Day-after recall test.