'PSIHOLOGIA PUBLICITATII' - VOL. II - VA FI LANSATA ASTAZI, VINERI, 12 MAI, LA LIBRARIA CARTURESTI

BUCURESTI - 12 mai 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Vineri, 12 mai, ora 17.00, la Libraria Carturesti (Strada Pictor Verona nr. 13) va avea loc lansarea volumului Psihologia reclamei de Dan Petre si Dragos Iliescu. Cartea a aparut la Editura Comunicare.ro, in Colectia 'Cursuri universitare'.

Psihologia reclamei este cel de-al doilea volum din lucrarea Psihologia reclamei si a consumatorului. Autorii contureaza, in primul volum, Psihologia consumatorului, portretul complex al consumatorului de obiecte si de reclame, pornind de la actul de cumparare, cu mecanismele psihologice pe care acesta le implica, si sfirsind cu consumul propriu-zis.

Volumul al doilea, Psihologia reclamei, este o carte care deschide drumul cercetarii in acest cimp disciplinar inca neexplorat la noi, analizind metodele prin care publicitatea, ca domeniu teoretic, uzeaza de mecanisme vizuale, de marketing, culturale, emotionale etc. pentru a sensibiliza consumatorul si a-l determina sa intre in jocul comunicarii publicitare.

'PSIHOLOGIA PUBLICITATII' - VOL. II - VA FI LANSATA  ASTAZI, VINERI, 12 MAI, LA LIBRARIA CARTURESTI

Vor vorbi, alaturi de autori, Felix Tataru, General Manager GMP, Presedinte IAA, Razvan Matasel, Strategic and Research Director Leo Burnett si Craita Coman, Group Creative Director, McCann Erickson.

Dan Petre este doctor în sociologie şi specialist în ştiinţele comunicării. La Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice „David Ogilvy” din cadrul SNSPA predă cursul de introducere în publicitate. Este Managing Partner şi Director al Departamentului de Studii Calitative al companiei D&D Research.

Dragoş Iliescu este doctor în psihologie, în prezent este Managing Partner şi Director al Departamentului de Studii Cantitative al D&D Research. Predă cursuri de psihologie socială aplicată în marketingul politic, psihologia consumatorului şi cercetare în publicitate la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice „David Ogilvy” din cadrul SNSPA.



Despre D&D Research

D&D Research este o companie autohtonă de cercetare pentru marketing şi publicitate.
Cosmin Peleasa

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/dd-reasearch/psihologia-publicitatii-vol-ii-va-fi-lansata-astazi-vineri-12-mai-la-libraria-carturesti