Mâncarea bună merită Lurpak!
BUCURESTI - 31 martie 2014
Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, HoReCa, Retail
Creează propria magie. Lurpak a câştigat Leul de Argint la Cannes cu acest spot de excepţie
Mancarea buna merita Lurpak!
Sloganul Mâncarea bună merită Lurpak! invită românii să-şi (re)descopere pasiunea pentru gătit, cu ajutorul untului danez care a cucerit prin gustul și calitatea excelentă. Desigur l-am mai văzut în showuri culinare de renume, dar e timpul ca experienţa să devină reală. De ce să îl folosească doar bucătarii celebrii?
Lipsa de timp e doar o scuză. Fiecare dintre noi poate fi un bucătar de excepţie, un mic magician, dacă îşi foloseşte imaginaţia, câteva ingrediente simple şi unt Lurpak exact cât trebuie.
Dacă nu puteţi să vă apucaţi de gătit imediat după ce vedeţi spotul, atunci încercaţi o felie de pâine cu unt Lurpak! Veţi înţelege de ce acest unt, cu o istorie de peste 110 ani, este cel mai bine vândut din lume.
Despre Delaco
Înfiinţată în 1996, compania Delaco este în prezent unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa brânzeturilor din România. Din iulie 2010, Delaco este parte a grupului Bongrain, numărul 1 mondial în specialităţi de brânză. În afară de mărcile proprii - Delaco şi Milkana, Coeur de Lion si Caprice des Dieux, compania Delaco este distribuitor unic în România pentru mărcile Zott, Bergader, Joya, Arla şi Lurpak.
-
Simona Borascu - Marketing Coordinator
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- DELACO