Designated market area (DMA)

Definitie Designated market area (DMA)

Desemnare geografica, folosita de A.C. Nielsen, care specifica ce tari sunt incluse in piata unei televiziuni anume. Vezi de asemenea Area of dominant influence (zona de influenta dominanta).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Designated market area (DMA)? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Designated market area (DMA).

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Designated market area (DMA). Definitiile termenilor despre Designated market area (DMA) cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Designated market area (DMA), va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Designated market area (DMA).