Desk-to-Desk Direct Marketing

Definitie Desk-to-Desk Direct Marketing

O forma de vanzare business-to-business in care firmele achizitioneaza si folosesc baze de date computerizate pentru a localiza potentialii clienti in mod normal, bazele de date sunt compilate de persoane specializate si sunt organizate in functie de tipul afacerii, veiturile din vanzari, numarul de angajati, locatie, codul telefonic al zonei.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Desk-to-Desk Direct Marketing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Desk-to-Desk Direct Marketing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Desk-to-Desk Direct Marketing. Definitiile termenilor despre Desk-to-Desk Direct Marketing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Desk-to-Desk Direct Marketing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Desk-to-Desk Direct Marketing.