Determinance Model (of Brand Evaluation)

Definitie Determinance Model (of Brand Evaluation)

Un model folosit in studiul proceselor de luare a deciziei a consumatorilor pentu a evalua marcile alternative. Consumatorul, pe cale de achizitie, nu va fi influentat in alegerea produsului de nici un atribut al altui produs, indiferent cat de important este, in cazul in care toate produsele detin aceeasi cantitate de atribute. Alte modele de evaluare a brandului includ modelul expectantei de valoare, modelul brandului ideal, modelul conjunctiv, modelul lexicografic di modelul determinantei.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Determinance Model (of Brand Evaluation)? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Determinance Model (of Brand Evaluation).

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Determinance Model (of Brand Evaluation). Definitiile termenilor despre Determinance Model (of Brand Evaluation) cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Determinance Model (of Brand Evaluation), va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Determinance Model (of Brand Evaluation).