Diferentierea marcii

Definitie Diferentierea marcii

Tehnica constand in atribuirea unor trasaturi distinctive produselor/serviciilor firmei, astfel incat acestea sa dobandeasca o imagine puternica, o individualitate care sa permita cumparatorului descoperirea/reperarea/deosebirea cu usurinta a marcii si atragerea/fidelizarea clientelei (functia distinctiva a devenit indispensabila in universul concurential actual existent pe piata). Aceasta se poate realiza prin calitate, marcare, pozitionare, design, pret, ambalaj, servicii conexe, tehnici specifice de vanzare si de promovare a marcii etc.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Diferentierea marcii? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Diferentierea marcii.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Diferentierea marcii. Definitiile termenilor despre Diferentierea marcii cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Diferentierea marcii, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Diferentierea marcii.