Grupul de Iniţiativă pentru Promovarea Imaginii României demarează proiectul „Imagine România”

BUCURESTI - 13 septembrie 2005

Comunicat tip General in ONG

Grupul de Iniţiativă pentru Promovarea Imaginii României, anunţă demararea seriei de manifestări din cadrul proiectului „Imagine România” prin organizarea dezbaterii „Tinerii şi Imaginea României”, sub egida Ministerului Culturii şi Cultelor. Evenimentul va avea loc miercuri, 14 septembrie 2005, la orele 14.00, la sediul Ministerului Culturii şi Cultelor.

Grupul de Iniţiativă pentru Promovarea Imaginii României demarează proiectul „Imagine România”

Proiectul “Imagine România” a fost iniţiat de mai multe organizaţii nonguvernamentale de tineret reunite sub numele de „Grupul de Iniţiativă pentru Promovarea Imaginii României” şi vizează organizarea de seminarii şi workshop-uri care să aibă ca scop dezbateri pe tema imaginii României, a căror finalitate să fie iniţierea unor proiecte în scopul promovării imaginii de ţară. Obiectivele noastre sunt reprezentate de dorinţa de a sensibiliza formatorii de opinie privind necesitatea realizării unei strategii de promovare a imaginii României şi ulterior de implementare a acesteia, prin implicarea reprezentanţilor mass – media, a societăţii civile şi a personalităţilor din mediul politic şi cultural.

Lideri şi reprezentanţi ai organizaţiilor nonguvernamentale de tineret s-au reunit în perioada 25 iulie - 3 august într-un mediu informal, în Delta Dunării, pentru a analiza imaginea României, impactul acesteia asupra societăţii româneşti şi posibilitatea implicării ONG-urilor pentru îmbunătăţirea acesteia. Concluzia întâlnirii a fost aceea că organizaţiile au capacitatea de a contribui la transmiterea unei imagini pozitive a ţării noastre, atât în interior, cât şi în exterior.

Dezbaterea, “Tinerii şi imaginea României” este considerată a fi manifestarea reprezentativă a proiectului “Imagine România”, fiind şi prima din seria de seminarii ce au ca scop promovarea imaginii de ţară şi îşi propune abordarea următoarelor subiecte:
• Imaginea României în prezent
• Puncte tari şi puncte slabe pentru imaginea României
• Vulnerabilităţi şi oportunităţi pentru imaginea României
• Soluţii de îmbunătăţire a imaginii României
• România între realitate şi imagine publică
• România şi brandul de ţară
• Responsabilitatea tinerilor în comunicarea imaginii României
• Religia în conştiinţa noii generaţii de români
• Tânăra generaţie din diasporă – ambasador al României

Seminarul va fi completat prin organizarea altor evenimente pentru consultări şi dezbateri publice în scopul susţinerii proiectului privind realizarea brandului de ţară al României, aflat sub coordonarea Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale. În vederea realizării acestor proiecte a fost cooptat şi sprijinul unor organizaţii de renume cum ar fi: Asociaţia pentru Apărarea Drepturilor Omului – Comitetul Helsinki (APADOR-CH), Asociaţia „Pro-Democraţia”, Societatea Academică Română, Fundaţia Colegiului Naţional de Apărare, Centrul de studii NATO, Academia de Advocacy.

Următorul eveniment din cadrul proiectului „Imagine România” va fi organizat la Patriarhia Română sub egida Bisericii Ortodoxe, în data de 27 septembrie şi vizează tema: “Biserica şi imaginea României”.
Cel de-al doilea eveniment, organizat sub egida Comisiei de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională şi a comisiilor de control ale Serviciului Român de Informaţii şi ale Serviciului de Informaţii Externe, ce va avea loc în zilele de 4 şi 5 octombrie, la Palatul Parlamentului, vizează tema: “Imaginea României – obiectiv strategic”.
Cel de-al treilea eveniment, ce va avea loc în data de 27 octombrie, va fi organizat cu sprijinul Ministerului Apărării Naţionale şi vizează tema: “Mass-media şi armata – promotori ai imaginii de ţară”.


Despre DIRECT ADVERTISING

Grupul de Iniţiativă pentru Promovarea Imaginii României, cuprinde: Asociaţia Studenţilor din Facultatea de Limbi Străine (A.S.L.S.), Organizaţia Studenţilor la Electrotehnică (O.S.E.), Asociaţia Studenţilor la Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei (A.S.P.S.E.), Asociaţia Studenţilor Europeni (A.E.G.E.E.), Grupul de Atitudine Civică (G.D.a.C.), Liga Absolvenţilor şi Studenţilor Filierei Anglofone (L.A.S.F.A.), Liga Studenţilor la Automatică şi Calculatoare (L.S.A.C.), Junior Chamber International - Romania, sprijinite de Universitatea din Bucureşti, Universitatea Politehnică Bucureşti şi Agenţia Socială a Studenţilor.
Iniţiativa este susţinută de Asociaţia Absolvenţilor Colegiului Superior de Siguranţă Naţională “Paideia”, Asociaţia pentru Cooperare Internaţională „Pontus Euxinus”.


Bogdan GAVRILA – Presedinte ASLS, +40 745 166 200

eveniment@imagine-romania.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/direct-advertising/grupul-de-initiativa-pentru-promovarea-imaginii-romaniei-demareaza-proiectul-imagine-romania