Disjunctive Model (of Brand Evaluation)

Definitie Disjunctive Model (of Brand Evaluation)

Model folosit in studiul proceselor de luare a deciziei de cumparare pentru a analiza marcile alternative ideea conform careia consumatorul, pe cale de achizitie, evalueaza marcile concurente pe baza catorva atribute, ignorand alte trasturi ale produsului. Alte modele ale evaluarii marcii sunt modelul valorii asteptate, modelul marcii ideale, modelul conjunctiv, modelul lexicografic si modelul determinantei.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Disjunctive Model (of Brand Evaluation)? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Disjunctive Model (of Brand Evaluation).

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Disjunctive Model (of Brand Evaluation). Definitiile termenilor despre Disjunctive Model (of Brand Evaluation) cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Disjunctive Model (of Brand Evaluation), va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Disjunctive Model (of Brand Evaluation).