Display advertising

Definitie Display advertising

In presa scrisa (nationala), anunt de mare publicitate. Utilizatori principali: marci de tigari, autoturisme, detergenti, produse alimentare, bauturi fine s.a. (in acest caz, imaginea este primordiala, fata de text). V. press advertising.Mesaj publicitar prezentat in presa scrisa (intr-un cotidian, revista comerciala), care ocupa o pagina intreaga, inclusiv marginile obisnuite (da senzatia ca iese din pagina). Continut: exclusiv/predominant sub forma de ilustratie (grafica sau foto - realizate artistic), teasing etc, in scopul atragerii atentiei cititorilor.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Display advertising? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Display advertising.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Display advertising. Definitiile termenilor despre Display advertising cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Display advertising, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Display advertising.