Distributie intensiva

Definitie Distributie intensiva

Strategie de distributie care implica prezenta produsului intr-un numar cat mai mare de puncte de desfacere, in scopul asigurarii unei acoperiri maxime a pietei si satisfacerii depline a cererii. Se practica pentru produsele a caror achizitie se face frecvent, avand o valoare unitara scazuta, usor de prezentat (produse de tutungerie, bauturi, dulciuri s.a.). Inconveniente ale distributiei intensive: este o strategie incompatibila cu protejarea imaginii de marca si cu o pozitionare precisa pe piata, datorita lipsei de control asupra retelei de distributie atunci cand produsul este distribuit pe scara larga, prin numeroase puncte de vanzare, firma risca sa piarda controlul politicii de comercializare - lipsa de control asupra preturilor de vanzare, nivel scazut sau lipsa serviciilor suplimentare, lipsa colaborarii cu detailistii etc.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Distributie intensiva? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Distributie intensiva.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Distributie intensiva. Definitiile termenilor despre Distributie intensiva cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Distributie intensiva, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Distributie intensiva.