Eficientizarea furnizării serviciilor Oficiului Român pentru Adopţii prin implementarea unui sistem de management al documentelor

BUCURESTI - 26 iulie 2012

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Oficiul Român pentru Adopţii, în calitate de beneficiar, organizează în data de 31 iulie a.c conferinţa de lansare a proiectului „Eficientizarea furnizării serviciilor Oficiului Român pentru Adopţii prin implementarea unui sistem de management al documentelor”, cod SMIS 36664, cu o durată de 18 luni, a cărui implementare a început în februarie 2012.

                                                                      

 

 

COMUNICAT DE PRESĂ

 

Oficiul Român pentru Adopţii, în calitate de beneficiar, organizează în data de 31 iulie a.c conferinţa de lansare a proiectului „Eficientizarea furnizării serviciilor Oficiului Român pentru Adopţii prin implementarea unui sistem de management al documentelor”, cod SMIS 36664, cu o durată de 18 luni, a cărui implementare a  început în februarie 2012.

Acest proiect este cofinanţat de Uniunea Europeană prin Programul Operaţional „Dezvoltarea Capacităţii Administrative”, înscriindu-se în domeniul major de intervenţie 2.2 - „Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor, din axa prioritară 2 – „Îmbunătăţirea calităţii şi eficienţei furnizării serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare”.

Proiectul îşi propune dezvoltarea capacităţii Oficiului Român pentru Adopţii de a gestiona mai eficient serviciile publice pentru a răspunde cerinţelor democratice şi eficienţei economice, prin implementarea unui sistem coerent şi transparent de management electronic al documentelor şi sisteme de e-administraţie, la nivelul instituţiei, în vederea simplificării procedurilor administrative şi reducerii duratei de livrare a serviciilor publice. Se va uşura de asemenea şi colaborarea bilaterală cu Direcţiile Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului din ţară.

La finalul proiectului instituţia va beneficia de o platformă comună ce unifică oamenii, procesele şi informaţia, în scopul fluidizării circuitului documentelor, facilitării accesului la informaţii şi a protejării împotriva accesului neautorizat precum şi un mediu de colaborare unitar şi controlat pentru toţi angajaţii, asigurând standardizarea şi optimizarea fluxurilor de procesare sau de aprobare desfăşurate în cadrul organizaţiei.

Prin simplificarea procedurilor administrative, Oficiul Român pentru Adopţii facilitează accesul utilizatorilor la serviciile publice şi reduce costurile acestora, acordând atenţie specială cetăţeanului şi instituţiilor publice cu care colaborează.

Evenimentul va avea loc în sala Paris Rive Gauche, hotel Novotel, calea Victoriei 37 B, sector 1, în intervalul orar 9:00 – 13:00

 

secretariat@adoptiiromania.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/dragomir-miaela-ioana/eficientizarea-furnizrii-serviciilor-oficiului-romn-pentru-adopii-prin-implementarea-unui-sistem-de-management-al-documentelor