ValueFirst lanseaza in Romania o noua metoda de marketing pentru atragerea clientilor in punctele de vanzare si fidelizarea acestora prin utilizarea serviciilor mobile.

BUCURESTI - 13 martie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Creşte vânzările companiei prin atragerea de noi clienti si fidelizarea acestora !
“Companiile care vor găsi metode inovative de abordare a clientului vor avea un avantaj în competiţia cu concurenţii.”

ValueFirst lanseaza in Romania o noua metoda de marketing pentru atragerea clientilor in punctele de vanzare si fidelizarea acestora prin utilizarea serviciilor mobile.

“infoSMS” un serviciu special conceput pentru companii, reprezintă o nouă metodă de comunicare cu clienţii, ce utilizează SMS-ul pentru a îi atrage pe aceştia în punctele de vânzare

Atragerea atenţiei!
Trăim într-o societate de consum, iar mintea consumatorului este bombardată de nenumărate imagini şi sunete. Atenţia consumatorului a scăzut datorită acestui fapt şi este greu ca un produs să rămână în minte doar prin reclama sa.
Serviciul infoSMS de mesaje pe telefonul mobil ajută companiile să interacţioneze cu clientul, acesta reţinand mult mai bine marca/produsul căruia i se face reclamă. “infoSms” nu va ajuta doar la întărirea brandului, ci şi la creşterea profitului prin transmiterea (la cerere) de oferte, promoţii, concursuri, astfel atrăgând clientul în punctele de vânzare.

Beneficiile serviciilor de mesaje scurte

•Interactivitate – Posibilitatea angajării clientului la dialog
•Oriunde/ Oricand – Telefonul mobil se află întotdeauna la îndemana utilizatorului
•Grad mare de acoperire – Aproximativ 15 milioane de conexiuni mobile în Romania
•Factorul personal – Foarte eficient în comunicarea cu un anumit individ
•Efectul viral – Factorul distractiv al interacţiunii pe telefonul mobil produce dependenţă
•Cost redus – Mult mai eficient decât alte canale media


Beneficiile serviciului iSMS
Beneficii pentru companie
•lărgirea gradului de expunere al ofertei în afara punctului de lucru
•creşterea notorietăţii brandului
•mecanism de fidelizare a clientului
•modalitate de atragere a clienţilor în perioadele slabe
•modalitate de vânzare a produselor în exces
•modalitate de direcţionare a clienţilor către anumite produse şi servicii
•crearea unei baze de date proprii de clienţi, direct interesaţi
•posibilitatea de a crea campanii de promovare prin trimitere directă de mesaje către baza de date
•promovare on-line, off-line (prin cataloage)
•reducerea costurilor de promovare
•un canal modern de promovare si comunicare cu clientul

Beneficii pentru clienţi
•încrederea intr-un serviciu unic, de notorietate, uşor de utilizat (număr unic de acces)
•accesul (la cerere) la oferte speciale, discount-uri, reduceri, event based info etc.
•menţinerea legăturii cu brandul favorit
•accesul la brand de la distanţă
•accesul rapid la oferte, promoţii etc.

Ce informaţie poate conţine SMS–ul promovat?
•oferta zilei, promoţii, discount-uri etc.
•cupon de reducere bar-code sau text de informare
•orice tip de informaţie relevantă pentru clienti: lansări de colecţii, diversificarea gamei de produse, deschiderea unui nou magazin, pontul zilei etc.

Serviciile de mesaje scurte oferă posibilitatea companiilor să deschidă un nou canal de comunicare personal, ieftin şi eficient în relaţia cu clientul, care aduce profituri ridicate printr-o investiţie minimă.

Descriere termeni
oNumăr scurt (Ex 1815) – reprezintă un număr scurt cu tarif normal
o„Denumire companie” + 1 cod la alegere – reprezintă „codurile” companiei
oSMS „Denumire Companie” – reprezintă sms-ul format din 154 de caractere pe care compania îl va posta de la distanţă utilizând numărul scurt şi codul de acces (ex. Reduceri de 40% )
oCod acces – este un cod de acces format din 6 litere/cifre ce ajută la indentificarea userului atunci când modifică mesajul de la distanţă. Textul mesajului va fi modificat de către persoanele autorizate din companie prin sms.
Mod de funcţionare
oCompania va afişa la intrarea în unitate logo iSMS pe care va fi trecut codul alternativ, aducând astfel la cunoştinţă persoanelor din zonă, posibilitatea de a afla informaţii pe telefonul mobil despre companie (reduceri, promoţii, info event based etc.) prin simpla trimitere a unui sms către numărul scurt cu textul „denumire companie” (ex. ValueFirst) sau „cod”(VF1234)
oPersoana interesată va trimite un sms cu textul „Denumire Companie” sau „Cod companie” către numărul scurt 1815 şi va primi automat înapoi un mesaj prin care compania îi va atrage atenţia despre ultimile oferte, reduceri, noutati etc. ale acesteia
oCompania va putea să modifice regulat si nelimitat conţinutul mesajului prin trimiterea „textului” către numărul scurt, utilizând codul de acces pentru identificare (EX. a45r28 Astazi 21.09.2007 Reduceri de 20%)

Despre Dream Advertising

ValueFirst ofera posibilitatea clientilor sai de a comunica între diverse sisteme IT back-end (ERP,CRM) si
telefoanele mobile prin intermediul serviciilor SMS. ValueFirst ofera solutii complete unice de comunicare de
date catre telefoane mobile. Oferta sa de servicii mobile de date include licentiere si hosting de aplicatii “plug
and play”. Angajându-se în parteneriate cu operatori de telefonie mobila, ValueFirst actioneaza ca un MVNO
(Mobile Virtual Network Operator – Operator Virtual de Telefonie Mobila), concentrându-si atentia pe
comunicatii mobile prin SMS. Platforma mobila de mesaje ValueFirst este capabila sa livreze servicii SMS catre
orice telefon mobil GSM sau CDMA din lume. ValueFirst combina tehnologiile din lumea telefoniei mobile cu
aplicatii inovative ce functioneaza pe propria platforma IT si astfel reusind sa ofere servicii de mesaje cu
importanta critica la nivel international.
str. Alba, nr.12, ap.1
sect.4, Bucuresti
tel/fax 0213355416
romaniasales@vfirst.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/dream-advertising/valuefirst-lanseaza-in-romania-o-noua-metoda-de-marketing-pentru-atragerea-clientilor-in-punctele-de-vanzare-si-fidelizarea-acestora-prin-utilizarea-serviciilor-mobile-