Burse de studiu la Istituto Europeo di Design, 2012-2013

BUCURESTI - 6 martie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Arhitectura / Design, Educatie / Cultura, Monden / Lifestyle

IED invita tinerii creativi la o noua competitie de burse pentru cursurile de 3 ani in moda, design si management la sediile sale din Milano, Roma, Torino, Cagliari, Florenta, Venetia, Madrid si Barcelona.
IED acorda 33 de burse pentru anul de studiu 2012/2013 (13 burse totale si 20 de burse partiale pentru primul an de studiu) celor mai bune proiecte pe tema: „Tara mea: cum putem sa contribuim la inovatia globala?”

Punctul de plecare al proiectului candidatului este legat de tara sa, cu oamenii, limba, istoria, natura, traditiile si obiceiurile sale. Candidatii trebuie sa propuna idei noi prin care sa stabileasca o legatura intre spiritul tarii lor si inovatie, intre traditii si idei noi, intre experienta locala si necesitatile globale. Ei trebuie sa ofere sugestii inovative care sa imbunatateasca cele mai bune creatii si caracteristici ale tarii lor si sa le prezinte unei audiente internationale.

Briefing pentru IED Design (design de produs, design interior, design auto, design de biciclete, yahturi si trenuri):  candidatii trebuie sa porneasca de la un produs traditional, un monument, o locatie faimoasa, o masina cunoscuta sau un alt mijloc de transport, pentru care sa propuna un design inovativ, cu o valoare globala: design interior: design al unui spatiu, al unei expozitii, magazin sau birou; design de produs: design al unui obiect, al unui produs casnic sau un element de design urban; designul mijloacelor de transport: design al unei masini, biciclete, yaht sau tren.

Briefing pentru IED Management (comunicare si design-ul evenimentelor, design-ul afacerilor, marketing teritorial: vin, mincare, turism, managementul brandului): candidatii trebuie sa dea expresie unei idei inovative pentru a prezenta un aspect important din tara: de exemplu, sa creeze un eveniment (specializarea comunicare si design-ul evenimentelor) si sa il descrie cu ajutorul instrumentelor vizuale, sa creeze o campanie de marketing sau sa sugereze unele instrumente inovative de marketing pentru a promova o regiune sau activitati turistice (specializarea marketing teritorial),  sa creeze o campanie de marketing concentrata asupra tarii candidatului si sa incerce sa creeze un brand (specializarea managementul brandului). Instrumentele de comunicare folosite pentru aceste proiecte sunt: o campanie de marketing, un eveniment, un brand inspirat de ceea ce il inspira pe candidat, o retea sociala si instrumentele sale specifice (blog, website, facebook etc.) unde se prezenta imagini sau se schimba opinii cu alte persoane pe tema: „Tara mea: cum putem sa contribuim la inovarea globala?”

Briefing pentru IED Comunicare visuala (design grafic, fotografie, fotografie de moda, design media, design video): candidatul trebuie sa se exprime cu ajutorul unui mijloc de comunicare vizuala, de ex. poster, video, desene, expozitie interactiva, animatie 3d, website, joc video etc., in functie de cursul ales, care sa reprezinte sau sa caracterizeze, in mod inovativ, tara candidatului sau un aspect pe care acesta/aceasta il considera important.

Briefing pentru IED Moda (design de moda, stilist de moda, design de bijuterii, comunicare si marketing in moda, evenimente in moda, comunicare in moda): candidatul trebuie sa creeze un obiect de imbracaminte, o rochie, o bijuterie sau un alt accesoriu de moda (sau orice altceva legat de domeniul modei) si care sa fie inspirat de tara candidatului si de traditiile acesteia, pentru a le prezenta intr-o lumina noua unei audiente globale. Pentru specializarea stilist de moda, candidatul trebuie sa descrie sau sa creeze un trend sau o imagine, o retea de relatii publice, care sa fie legate de ceva faimos din tara candidatului, concentrandu-se asupra aspectelor inovative. Pentru domeniul de marketing si comunicare, candidatul trebuie sa creeze un eveniment sau o campanie/strategie de marketing prin care sa isi promoveze tara intr-un mod inovativ.

IED Milano (1 bursa completa si 7 burse partiale), IED Roma (3 burse totale si 3 burse partiale), IED Torino (2 burse totale si 1 bursa partiala), IED Cagliari (1 bursa totala), IED Venetia (1 bursa totala), IED Madrid (1 bursa totala si 3 burse partiale), IED Barcelona (2 burse totale si 6 burse partiale).

Pentru informatii mai detaliate despre formatul proiectelor si despre documentele necesare aplicatiei, va rugam sa contactati Edu Project, reprezentant in Romania, al IED Italia.

office@eduproject.ro

edu.project@yahoo.com

Despre Edu & Eng Project SRL

Edu Project este agent in Romania al mai multor universitati si scoli de limba din Italia, Grecia, Cipru, Germania si Marea Britanie.Edu Project nu percepe comision din partea celor interesaţi, scopul său fiind acela de a facilita o comunicare rapidă, eficientă şi gratuita (email, fax, poştă) între candidaţi şi reprezentanţii instituţiilor de învăţământ reprezentate.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/edu-eng-project-srl/burse-de-studiu-la-istituto-europeo-di-design-2012-2013