Effective Frequency

Definitie Effective Frequency

O teorie recunoscuta asupra efectului publicitatii asupra consumatorului care trebuie sa vada mesajul de mai multe ori inainte de a actiona. Majoritatea advertiser-ilor doresc sa optimizeze numarul net al vizualizarilor mesajului publicitar dincolo de nivelul minim de expuneri sau OTS – ex.: 2+ sau 3+ care se crede a fi “effective reach”. Unii advertiser-i au inceput sa dezvolte “frequency corridor” ca obiectiv, prin care maximizeaza atingerea publicului tinta prin limitele unei frecvente eficace, ex.: 2-5 OTS. Effective Frequency poate fi descris ca un nivel ideal de expunere a publicului, specificat in brief-ul media sau recomandat de media planner in speranta ca va fi complementar obiectivelor de comunicare. Cea mai noua provocare pentru programarea effective frequency este recency planning(vezi: Effective Reach, Recency Planning).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Effective Frequency? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Effective Frequency.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Effective Frequency. Definitiile termenilor despre Effective Frequency cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Effective Frequency, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Effective Frequency.