Electronic advertising

Definitie Electronic advertising

Forma de publicitate care utilizeaza drept suport medii electronice: radio, televiziune (inclusiv teletext), cinema, videotex, sisteme paging, Internet (site-uri web, baze de date, e-mail - V. marketing pe Internet), retele telefonice (fax, telex) s.a. Prezinta avantajul ca sunt interactive (unele), ori sunt prezente in dotarea majoritatii locuintelor (radio, TV, telefon). Include, de asemenea, mijloacele care actioneaza si se pot modifica prin impulsuri electrice: -     firme, panouri interschimbabile-     casete, sigle, litere luminoase-     efecte de lumini, roboscanere, becuri halogen etc. -     instalatii de sunet, mixere etc.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Electronic advertising? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Electronic advertising.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Electronic advertising. Definitiile termenilor despre Electronic advertising cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Electronic advertising, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Electronic advertising.