Eficienta – atuul indoor-ului in fata crizei

BUCURESTI - 6 februarie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Provocarile economice directioneaza comunicarea catre solutii eficiente, ca targetare si costuri. In acest context, publicitatea indoor castiga teren. Ca indicator al acestei tendinte, Elevate Media – publicitate indoor in lift - raporteaza o crestere de 300 la suta a cifrei de afaceri in 2008 si prevede consolidarea acesteia in 2009.

Cresteri in 2008

2008 a fost anul cresterilor in indoor advertising: valoarea pietei a sporit cu peste 40%, incurajand investitii in dezvoltarea afacerilor din partea multor jucatori. Publicitarii au avut de ales suporturi noi de reclama si retele tot mai extinse, pentru targetari din ce in ce mai precise.

Ritmul de crestere al Elevate Media a fost unul accelerat. Daca in 2007 rulase 567.000 lei, la finele anului 2008 cifra de afaceri indica 1.700.000 lei si o crestere de 300%. In cursul anului, compania a desfasurat un numar de 127 de campanii publicitare indoor atat in blocuri de locuinte cat si in cladiri de birouri.

Consolidarea pietei in 2009 si focus pe eficienta din partea clientilor

Daca bugetele de publicitate pentru canalele de masa au fost reduse, publicitatea indoor atrage bugete suplimentare raportat la anii anteriori. In urmarirea eficientei, publicitarii aleg solutii targetate si un raport cost-beneficii optim .

„Un exemplu de target greu de captat prin mediile traditionale ar fi persoanele foarte ocupate din managementul companiilor. Cu mai putin de 8000 de euro, o campanie de o luna se poate derula in 25 de cladiri de birouri moderne, atingand peste 250 de companii si, implicit, managementul lor”, declara Andreea Brodocianu, manager de vanzari Elevate.

In cazul Elevate, aceasta tendinta s-a concretizat prin continuarea pentru intregul an 2009 a contractelor de colaborare cu clienti-cheie precum Romtelecom,Trocal sau Mercedes-Autoklass.

'Elevate Media este un partener de incredere care a stiut sa perceapa exact asteptarile Grupului Autoklass, lucru care s-a concretizat in cresterea vanzarilor in special in luna decembrie, in mare parte datorita solutiilor de promovare propuse de profesionistii din cadrul agentiei Elevate Media”, motiveaza Irina Andries, director marketing Autoklass Grup, dealer Mercedes-Benz.

Despre Elevate media

Despre Elevate Media

Infiintata in aprilie 2005, compania nationala de publicitate indoor Elevate (www.elevate.ro) este initiator al conceptului de publicitate in lift din Romania. Compania este membru fondator al Asociatiei Romane de Indoor Advertising. Reteaua Elevate acopera atat Bucurestiul cat si alte orase importante ale Romaniei.

Catalina Murariu, catalina@elevate.ro, 021 252 04 63, 0740 181 656
office@elevate.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/elevate-media/eficienta-atuul-indoor-ului-in-fata-crizei