Elevate media face reclamă în lift

BUCURESTI - 18 august 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Elevate media promovează în România un nou canal de comunicare pentru advertiseri, într-un spaţiu de neocolit. Reclama în lift este un suport media atât de tip OOH (Out of home Advertising) cât şi de formatul VCTH (Very close to home), un concept propriu de advertising dezvoltat pentru spaţiile de reclamă oferite de lifturile din blocuri. Acest suport facilitează o apropiere foarte mare de locuinţa publicului ţintă, atât fizic cât şi emoţional.

Elevate media face reclamă în lift

De multe ori ni se întâmplă, în timp ce călătorim cu liftul în blocul unde locuim sau în clădirea în care lucrăm, să ne plictisim sau să ne simţim incomodaţi de prezenţa unei persoane străine. Este un spaţiu închis şi monoton şi de aceea căutăm cu privirea un loc în care să găsim ceva interesant de citit. De cele mai multe ori nu găsim însă decât instrucţiunile de folosire ale liftului. Studii internaţionale au arătat că într-un spaţiu închis, de dimensiuni reduse, în care nu există stimuli vizuali sau auditivi, un mesaj publicitar are un impact foarte mare atât din punct de vedere al citirii acestuia (peste 95%) cât şi din punct de vedere al ratei de memorare (peste 80%).

În acest context Elevate media a căutat să facă călătoria cu liftul mai agreabilă şi în acelaşi timp să ofere companiilor o soluţie media nouă, inovativă, complementară mijloacelor tradiţionale de reclamă, prin amplasarea de tablouri publicitare în lifturi din zone rezidenţiale, din clădiri de birouri şi din hoteluri.

Tudor Maxim, Managing Director al agentiei Elevate media a declarat: „ Vrem să contribuim la succesul companiilor medii şi mari, dar şi la succesul companiilor mici ce îşi desfăşoară activitatea într-o zonă restrânsă, locală, dar care au bugete limitate pentru investiţii în publicitate la nivel de întreg Bucureştiul sau pentru tot teritoriul României. Există un potenţial foarte mare pentru dezvoltarea publicităţii indoor din România în condiţiile în care avem un mediu concurenţial tot mai competitiv, bugetele de publicitate cresc de la an la an, iar mijloacele tradiţionale de publicitate au de multe ori o eficienţă scăzută.
Reclama în lift se face într-un spaţiu în care marca coboară cu adevărat în rândul consumatorilor săi, apropiindu-se fizic şi emoţional de aceştia, spaţiu care se află între intimitatea casei şi mediul exterior. Creăm astfel relaţii personalizate între marcă şi consumatorul ei.”

”În acest moment avem un portofoliu consistent de locaţii în cele mai bune zone. Acestea sunt atent selectate pentru a corespunde standardelor noastre. Problema logistică a fost cea mai mare provocare a noastră, însă prin folosirea celor mai bune tehnologii reuşim să desfăşurăm campanii care pot fi uşor controlate şi monitorizate”, a adăugat Diana Filip, Directorul media al agenţiei Elevate.

Despre Elevate media

Despre Elevate media, Afaceri mari în spaţii mici
www.elevate.ro

Elevate media a fost înfiinţată în aprilie 2005 pentru a oferi servicii media specializate de reclamă în lift. Firma urmăreşte să fie promotor şi lider al serviciilor de reclamă indoor, în spaţiile de expunere din lifturi, într-un mediu în care publicul nu are de multe ori altceva de făcut decât să citească mesajul publicitar promovat.

Pentru mai multe informaţii:

Andreea Brodocianu
PR executive
Elevate media
0745-150.558

andreea@elevate.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/elevate-media/elevate-media-face-reclama-in-lift