La aniversarea de 13 ani, Oktal.ro cauta cei mai vechi clienti, pentru a-i premia

BUCURESTI - 21 mai 2012

Comunicat tip General in IT&C, Retail, Internet

Cel mai vechi magazin online romanesc de IT&C si electrocasnice, www. Oktal .ro, cauta cei mai vechi clienti ai sai, pentru a-i premia la aniversarea celor 13 ani pe piata de comert online. "Vechi este un termen relativ", explica Dan Dumitrescu, General Manager al companiei care detine Oktal.ro. "Magazinul online Oktal.ro a reusit sa reziste pe o piata cu multe cutremure, a trecut cu bine de criza financiara, si-a pastrat promisiunile si a fost mereu deschis spre inovatie. Astfel, chiar daca www.oktal.ro nu arata deloc ca un magazin vechi,13 ani in comertul electronic din Romania inseamna o varsta onorabila, dar totusi departe de pensionare, caci mai avem multe de spus pe piata. Oferim nu doar produse, ci servicii ante- si post-vanzare prin care reusim sa fidelizam clientii. Cine descopera in Oktal.ro un partener de incredere, va fi mai putin tentat de unele promotii ocazionale si va alege siguranta achizitiei, pentru ca o achizitie de produse IT&C nu inseamna doar ziua achizitiei, ci mult mai mult", a mai adaugat Dan Dumitrescu.

La aniversarea de 13 ani, Oktal.ro cauta cei mai vechi clienti, pentru a-i premia

Pentru concursul prilejuit de aniversarea a 13 ani, Oktal.ro a lansat un sistem inedit, prin care isi propune sa gaseasca si sa premieze cei mai vechi 3 clienti ai magazinului. Cei care au facut achizitii de pe Oktal.ro cu multi ani in urma, au acum ocazia de a primi noi avantaje. Tot ce trebuie sa faca acestia este sa trimita catre Oktal.ro o dovada a achizitiei, orice dovada prin care sa demonstreze data cumpararii. Cele mai vechi 3 date de cumparare vor fi cele care le vor aduce clientilor respectivi premii constand in produse noi, pentru un update asa cum se cuvine la o aniversare de 13 ani.

Oktal.ro s-a lansat atunci cand nici macar nu exista o piata de comert online in Romania, fiind astfel un promotor al comertului pe internet. Oktal.ro a crescut alaturi de piata si a fost acolo atunci cand milioane de utilizatori au descoperit accesul la internet, e-mailul si posibilitatea de cumpara "smart" de pe internet - ieftin, sigur, comod, de incredere. Oktal.ro s-a implicat mereu in promovarea e-commerce-ului in Romania si a inovat continuu.

Dupa 13 ani, Oktal.ro este axat in continuare pe inovatie. Chiar daca multe lucruri s-au modernizat, interesul pentru client, promisiunile de respect maxim si grija inainte de achizitie, in timpul cumpararii si dupa acest proces au ramas valide. In prezent, plata cu cardul, posibilitatea de plata in rate fara dobanda, livrarea rapida si gratuita, garantia de retur in 30 de zile, serviciul E-service si multe alte asemenea facilitati au devenit "banale".

Oktal.ro a fost mereu in Top 5 magazine online de IT&C din Romania, iar in ultimii 4 ani a reusit performanta de a-si dubla cifra de afaceri de la an la an, intr-un context in care multe magazine online s-au inchis sau si-au diminuat considerabil activitatea, din cauza dificultatilor economice generale ale pietei, din cauza scaderii puterii de cumparare si a apetitului pentru consum pe piata produselor de folosinta indelungata.

De la primele variante de laptopuri disponibile in Romania, care in prezent pot fi asezate cu succes pe rafturi de muzeu, si de la modelele de telefoane care in prezent ar fi considerate cu adevarat ridicole, Oktal.ro a fost acolo, ajungand in prezent sa comercializeze laptopuri de ultima generatie, ultrabook-uri, tablete, smartphone-uri, pentru o experienta moderna, completa, interactiva a clientilor sai.

Taguri: laptopnotebookoktal
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/elka-oktal-group/la-aniversarea-de-13-ani-oktal-ro-cauta-cei-mai-vechi-clienti-pentru-a-i-premia