eMAG lanseaza propriul sistem de afiliere – eMAG ProfitShare.

BUCURESTI - 10 martie 2009

Comunicat tip General in IT&C

eMAG, liderul pietei romanesti de comert online, anunta lansarea propriei platforme de marketing afiliat sub numele de eMAG ProfitShare.

Marketingul afiliat sau promovarea bazata pe performanta este un model de publicitate prin care proprietarul unui site este recompensat cu un procent din vanzarile generate de reclama pe care o face unui comerciant. Sistemul este sustinut de o platforma software capabila sa afiseze mesaje promotionale pe site-urile inscrise in program, precum si sa monitorizeze activitatea vizitatorilor directionati de acestea pentru a face posibila urmarirea comenzilor si acordarea corecta a comisioanelor.

eMAG ProfitShare ofera un comision de 3% din valoarea produselor comandate de un vizitator directionat din site-ul partener, daca comenzile facute de acesta sunt plasate pe site-ul eMAG.ro, in termen de 30 de zile de la vizita initiala. Distribuirea de reclame se face printr-un AdServer dedicat, fiind folosite formate interactive de publicitate ce asigura un nivel mare de atractivitate pentru audienta.

“Programul este deschis tuturor proprietarilor de site-uri, de la bloguri cu cativa vizitatori pana la portaluri de prima marime. Partea cea mai frumoasa a marketingului afiliat este ca marimea traficului nu este neaparat proportionala cu marimea castigului care poate fi realizat. De exemplu, un blogger pasionat de fotografie care detine un site de nisa despre tehnica fotografica poate avea rezultate spectaculoase prin recomandarea aparatelor nou aparute pe piata, recenzii ale acestor produse si asistenta acordata cititorilor sai. Ce influentator de opinie poate fi mai bun decat acela care este pasionat de produs si care are o comunitate de 'ucenici' in jurul sau?

Pe de alta parte, site-urile cu trafic mare vor castiga din rapiditatea cu care isi vor anunta vizitatorii de lansarea de promotii interesante si de produse noi sau exclusive. Pentru acestea, noi punem la dispozitie instrumente de monitorizare si targetare a categoriilor de produse, fiecare site putand sa aleaga sa promoveze exact produsele care se potrivesc cel mai bine publicului tinta. Tehnic, se insereaza un scurt cod pe site si in zona respectiva sistemul va afisa automat doar produse vandabile si aflate in stoc, precum si promotii pe durata acestora de valabilitate. Este o transpunere in timp real a celor mai interesante produse in site-uri din exteriorul eMAG.” afirma Radu Apostolescu, Director de Marketing si cofondator al eMAG.

O importanta majora in modelul de marketing afiliat o are reputatia si marimea magazinului online care adopta un astfel de sistem. Cota de piata detinuta in prezent de eMAG de aproximativ 70% din comertul online cu produse IT&C asigura confortul afiliatilor ca promovarea facuta de ei are suportul unei forte considerabile de vanzare si a unei oferte largi de produse.

Unul dintre cele mai de succes programe de afiliere este cel detinut de cel mai mare magazin online din lume, Amazon.com, program care functioneaza neintrerupt din 1996 si care acopera o retea de sute de mii de site-uri.

Prezentarea eMAG ProfitShare poate fi descarcata aici:
http://profitshare.emag.ro/Prezentare_eMAG_ProfitShare.pps

Despre eMAG.ro

Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online. eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end. eMAG este operat de companiile Dante International si eMAG International. Pentru mai multe informatii, va rugam accesati www.emag.ro.

Contact: Radu Apostolescu, Director Marketing
Tel: 0747.36.24.02
radu.apostolescu@emag.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/emag-ro/emag-lanseaza-propriul-sistem-de-afiliere-emag-profitshare-