Emotional Appeals in Advertising

Definitie Emotional Appeals in Advertising

Mesaj publicitar, bazat mai mult pe imagine decat pe informatie, care incearca sa-si atinga obiectivele prin evocarea unor emotii si sentimente puternice (teama, furie, pasiune etc) mai degraba decat prin apel rational. Vezi Rational Appeals in Advertising (apelul rational in advertising).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Emotional Appeals in Advertising? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Emotional Appeals in Advertising.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Emotional Appeals in Advertising. Definitiile termenilor despre Emotional Appeals in Advertising cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Emotional Appeals in Advertising, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Emotional Appeals in Advertising.