Cum ajută ESOP companiile să ia cea mai bună decizie de relocare

BUCURESTI - 30 august 2013

Comunicat tip Administrativ / Management in Arhitectura / Design, Afaceri, Imobiliare

Vrei să te muţi într-un sediu nou şi nu ştii de ce suprafaţă ai nevoie şi cum să-şi aranjezi birourile? ESOP Consulting îşi ajută clienţii şi pune la dispoziţia lor, gratuit servicii de planning al spaţiului de birouri, prin intermediul cabinetului de arhitectură CUB Arhitecture.

 Încercăm să înţelegem nevoile fiecărei companii şi să găsim soluţii constructive pentru a fructifica avantajele fiecărui spaţiu. Este important însă ca managerul companiei să ştie de la început toate avantajele şi limitările unui spaţiu, pentru alegerea soluţiei optime în strategia pentru dezvoltare în timp. 

Gabriel Raicu, Managing Architect în cadrul CUB Architecture

 

CUB Arhitecture realizează pentru clienţii ESOP proiecte de „space-planning”, pentru amenajarea birourilor, de la aranjarea posturilor de lucru, asigurând accesul uşor la documente şi echipamente, până la dispunerea mobilierului, toate ţinând cont de de orientarea surselor de lumină naturală şi ventilaţie.

„Am demarat realizarea de space-planning-uri pentru a furniza partenerilor ESOP posibilitatea de a lua cele mai bune decizii, de a evalua corect avantajele şi dezavantajele fiecărui spaţiu de birouri. Dorim ca partenerii noştri să ia decizii informate şi să realizeze relocări eficiente pe termen lung”, declară Alexandru Petrescu, Managing Partner ESOP Consulting l CORFAC International.    

De ce trebuie ţinut cont atunci când se face space –planning

1. Numărul total de persoane pentru care doriţi să faceţi space-planning-ul (este bine să luaţi în calcul de la început o perpectivă pe termen mediu a numărului de angajaţi, de până la 3 ani).

2. Departamentele din cadrul firmei, precizând:

- numărul de persoane din fiecare department,

- cum doriţi să fie structurate departamentele (în câte birouri, dacă există manageri de department cu birouri individuale)

- dependenţele între departamente, dacă există (de genul departamentul marketing să fie lângă vânzări sau tradingul să nu fie aproape de departamentul …x….)

3. Informaţii despre zonele de uz comun şi cele auxiliare, de genul meeting room-uri, bucătărie, sală de relaxare, dacă este nevoie de o sală de server sau de o zonă de arhivare/depozitare

Încercăm să înţelegem nevoile fiecărei companii şi să găsim soluţii constructive pentru a fructifica avantajele fiecărui spaţiu. Este important însă ca managerul companiei să ştie de la început toate avantajele şi limitările unui spaţiu, pentru alegerea soluţiei optime în strategia pentru  dezvoltare  în timp”, declară Gabriel Raicu, Managing Architect în cadrul CUB Architecture.

 

Despre CUB Arhitecture
În cei 8 ani de activitate, CUB Arhitecture a furnizat servicii de office planning companiilor pentru sedii care totalizează o suprafaţă de peste 65.000 mp spaţii de birouri. Printre clienţii săi se numără Banca Românească ( pentru 10.500 mp în clădirea de birouri Upground Business Center şi pentru un spaţiu de 3.350 mp în clădirea Euro Tower), Enel Energie România, DHL România, CEZ România, Ipsos Interactive Services, Sanofi Aventis şi Konica Minolta.

În afară de servicii de space-planning biroul CUB Arhitecture realizează şi proiecte rezidenţiale, pentru dezvoltatori, dar şi pentru persoane fizice, având un portofoliu de peste 100 de proiecte de locuinţe.

Despre ESOP Consulting l CORFAC International
ESOP este unul dintre principalii consultanţi imobiliari ce lucrează de 11 ani în piaţa birourilor si pe piaţa rezidenţială. ESOP este lider pe segmentul închirierilor de birouri către companii medii, oferind soluţii atât companiilor medii şi mari care se află în expansiune sau doresc optimizarea costurilor cu chiria, cât şi start-up-urilor româneşti şi reprezentanţelor străine care deschid filiale în România.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/esop-consulting/cum-ajuta-esop-companiile-sa-ia-cea-mai-buna-decizie-de-relocare