Inchirieri spatii de birouri – cum alegem sediul firmei

BUCURESTI - 7 martie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Retail, Imobiliare

Sediul de firma trebuie ales cu atentie si cumpatare, pentru ca birourile si salile de intalnire cu clientii va reprezinta, dar si pentru ca trebuie sa asigure confort si un mediu de lucru relaxant pentru angajatii dvs., la costuri care sa respecte bugetul companiei.

Spatii de birouri de inchiriat

Spatii de birouri de inchiriat

 ESOP va sta la dispozitie cu oferte avantajoase si variate de spatii de birouri pentru firma dvs., fie ca sunteti interesati de inchirierea unei vile sau de spatii de birouri in centre de afaceri. Oferim de asemenea consultanta si pentru spatii comerciale de inchiriat, sau vanzarea de spatii de birouri, case si vile.  

Mirela Raicu, Partener ESOP Consulting

Evaluarea corecta, prin comparatie a mai multor oferte

Dupa ce ati realizat o lista preliminara a mai multe oferte de spatii de birouri de inchiriat ce vi s-au parut avantajoase si interesante, este bine sa le analizati facand o comparatie intre principalii parametrii, insa atentie, intre aceeasi principali parametri. Sau altfel spus, evitati capcana compararii de « mere cu pere », cum ar fi de exemplu compararea suprafetei utile cu cea inchiriabila, sau a pretului pe mp util cu pretul pe mp inchiriabil.

Specialistii companiei imobiliare ESOP va recomanda sa apelati la un consultant imobiliar profesionist care va va prezenta ofertele de spatii de birouri de inchiriat intr-o maniera armonioasa si coerenta, care sa permita o analiza comparativa logica si rapida.

Compania imobiliara ESOP, ce detine cel mai mare portofoliu de spatii de birouri de inchiriat (atat in cladiri de birouri, cat si vile de inchiriat in Bucuresti), va ajuta sa faceti alegerea potrivita, cu sfaturi si informatii utile.

Suprafata spatiilor de inchiriat /vs/ suprafata spatiilor comune

Atunci cand faceti selectia ofertelor de spatii de birouri de inchiriat, un aspect pe care trebuie sa-l aveti in vedere si care poate sa schimbe ordinea ierarhica a ofertelor avantajoase, este suprafata spatiilor comune aferente spatiului de inchiriat pe care il vizati.

In principiu, suprafetele spatiilor comune variaza intre 8 si 13% pentru cladirile de birouri de suprafata mare (de peste 3.000-3.500 mp), iar pentru cladirile mai mici (sub 2.500-3.000 mp) spatiile comune ocupa in jur de 12-17%.

Un exemplu concret este comparatia din punctul de vedere al raportului intre pretul pe mp si suprafata comuna, a doua oferte: un spatiu de birouri de inchiriat la 11 Eu/mp si 5% spatii comune este usor mai avantajos decat un spatiu ce costa doar 10 Eu/mp dar aloca 16% spatiilor comune.

Consultanta imobiliara – inchirieri birouri, vile, spatii comerciale

Pe langa aceste aspecte, consultantii ESOP va sfatuiesc sa acordati atentie si altor aspecte importante in evaluarea corecta a ofertelor si a preturilor, precum forma spatiului in care vor fi instalate eficient posturile de lucru, accesul luminii naturale sau clauzele contractuale.

Despre ESOP Consulting

ESOP este o companie romaneasca activand pe piata din Bucuresti de 9 ani si ofera servicii de consultanta si solutii de relocare pe urmatoarele segmente:

Inchirieri Birouri - Departamentul de Birouri contine doua divizii specializate, una dintre ele pe segmentul IMM-urilor (solutii de spatii cu suprafete intre 100-900 mp), si cea de-a doua divizie pe segmentul CORPORATE (spatii cu suprafete intre 1.000 – 10.000 mp si peste ).

Companie imobiliara specializata in piata de birouri, ESOP detine cel mai mare portofoliu de spatii de birouri: 700 de cladiri de birouri si 1200 de vile (dintre care peste 733 imobile disponibile pe piata in momentul de fata).

ESOP ofera solutii pentru orice tip de suprafete de peste 100 mp, propune solutii pentru companiile aflate la inceput de drum, in perioada de dezvoltare sau de optimizare de costuri.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/esop-consulting/inchirieri-spatii-de-birouri-cum-alegem-sediul-firmei