Curs acreditat Contabilitate – 5-27 octombrie 2012, Camera de Comert Bucuresti

BUCURESTI - 25 septembrie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, Banci / Asigurari, Finante / Contabilitate

Euro Best Team organizeaza cursul acreditat CNFPAContabil , Cod COR - 331302 (cod COR vechi 343302) - studii medii. Cursul este structurat in doua module: „ Contabilitate primara ” si „Contabilitate asistata de calculator ”. Pretul cursului: 1000 lei. Completati astazi formularul de inscriere si beneficiati de reducerea de 50% din pretul cursului, adica 500 de lei. GRATIS taxa de evaluare si certificatul CNFPA!

 

Perioda de desfasurare:

5-6-7 noiembrie, 12-13-14 noiembrie, 19-20 noiembrie si examen de certificare pe 26 noiembrie 2012

Durata cursului: 8 zile, 6 ore zilnic, intre orele 09.00-17.00

Locatie: Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti sau la sediul EBT, in functie de numarul cursantilor.

Pretul cursului: 1000 lei. Completati astazi formularul de inscriere si beneficiati de reducerea de 50% din pretul cursului, adica 500 de lei.

GRATIS taxa de evaluare si certificatul CNFPA!

Imediat dupa primirea formularului de inscriere veti primi o factura proforma ce va trebui achitata in maxim 3 zile lucratoare, pentru confirmarea inscrierii. Plata se va face in contul Bancii Transilvania, afisat mai jos, pe aceasta pagina sau la sediul nostru.

Locuri gratuite: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera gratuit taxa de participare pentru a sasea persoana.

Cui se adreseaza

Acest curs se adreseaza persoanelor care sunt interesate sa deprinda competente necesare unui contabil simplu, care nu este autorizat sau expert contabil conform legii dar care, in cazul organizatiilor cu cifra de afaceri sub plafonul stabilit prin lege, poate sa desfasoare toate activitatile financiar-contabile. Aceasta ocupatie se aplica si contabililor care lucreaza in unitati ce au organizat un departament financiar-contabil, condus de catre un contabil-sef sau director economic.

Competente dobandite

La finalul cursului de Contabilitate, datorita pregatirii practice din timpul cursului, absolventii vor fi capabili sa gestioneze toate procedurile specifice activitatii de realizare a bilantului contabil, sa deprinda abilitatile de informare si documentare privind modificarile legislative si sa opereze cu toate documentele specifice din departamentul financiar.

Competentele dobandite in urma acestui curs nu se suprapun competentelor Contabilului Autorizat sau Expertului Contabil, care isi asuma prin semnatura si parafa conducerea contabilitatii.

Cursul are un puternic caracter interactiv, imbinand elemente de teorie cu activitaţi practice. Acest curs isi propune ss sprijine participantii in dezvoltarea competentelor specifice ocupatiei de Contabil, o atentie deosebita acordandu-se dezvoltarii abilitatilor practice.

Metoda de instruire: Programul utilizeaza tehnici europene de predare si instruire, se bazeaza pe interactivitate, aplicatii, exercitii si ofera participantilor posibilitatea de a-si dezvolta rapid aptitudinile, abilitatile si competentele specifice Contabilului.

Structura cursului: Cursul are 2 module: CONTABILITATE PRIMARA si CONTABILITATE ASISTATA DE CALCULATOR. Partea teoretica a cursului are loc pe durata a 8 zile de curs de la 9.00 la 17:00 la sala, iar perioada de practica este de 9 zile (studiu individual).

Structura cursului:

Cursul are 2 module: CONTABILITATE PRIMARA si CONTABILITATE ASISTATA DE CALCULATOR. Partea teoretica a cursului are loc pe durata a 8 zile de curs de la 9.00 la 17:00 la sala, iar perioada de practica este de 9 zile (studiu individual).

AGENDA CURSULUI:

Ziua I

09:00 - 10:30 Sesiune introductiva – prezentare participanti si curs

Elemente introductive, concepte si principii de baza

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Identificarea si descrieerea elementeor patrimoniale

12:15 - 13:45 Pauză de pranz

13:45 - 15:15 Descrierea procedeelor specifice metodei contabilitatii

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Tipurile de modificari bilantiere

Ziua II

09:00 - 10:30 Identificarea si intocmirea documentele de evidenta operativa

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Inregistrarea operatiile economico-financiare utuilizand analiza contabila

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Utilizarea planul de conturi.

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Intocmirea documentelor contabile primare netipizate

Ziua III

09:00 - 10:30 Completarea documentelor contabile primare cu includerea tuturor datelor necesare pentru a fi inregistrate in contabilitate

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Analiza contabila a documentele primare colectate

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Identificarea operaţiunilor economice si elementele patrimoniale

15:15 - 15:30 Pauză de cafea

15:30 – 17:00 Contarea elementelor patrimoniale

Ziua IV

09:00 - 10:30 Intocmeste documentele contabile specifice contabilitatii imobilizarilor

Identifica şi grupeaza elementele patrimoniale pe baza informaţiilor dintr-o unitate patrimonială;

Gruparea documentelor justificative în funcţie de natura operaţiilor economico-financiare desfăşurate

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Intocmirea documentelor contabile specifice contabilitatii trezoreriei

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Intocmirea documentele specifice contabilitatii stocurilor

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Intocmirea documentele contabile specifice contabilitatii salariilor

Ziua V

09:00 - 10:30 Stabilirea tipului de calcul, formula de calcul de aplicat si efectuarea calculelor necesare functie de obiectivele urmarite si de datele de prelucrat

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Pregatirea si completarea registrelor contabile in conformitate cu precizarile legale in vigoare

Colectarea datele necesare intocmirii balantei de verficare

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Completarea si verificarea soldurile finale si creditoare

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Cunoasterea structurilor patrimoniale si regulile de evaluare a acestora

Evaluarea patrimoniul. Efectuarea calculelor matematice

Ziua VI

09:00 - 10:30 Colectarea datelor necesare din documentele contabile pentru prezentarea reala a patrimoniului unitatii

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Introducerea datelor cu respectarea formatului bilantier stabilit prin lege

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Verificarea corelatiile bilantiere si intocmeste anexele la bilant cu reflectarea situatiei economice reale a unitatii patrimoniale

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Transmiterea documentele specifice atât în interiorul unitatii patrimoniale cat si in exteriorul acesteia

Ziua VII

09:00 - 10:30 Cunoasterea etapele obligatorii in tinerea contabilitatii cu ajutorul programelor informatice de contabilitate

Selectarea programului specific

Personalizarea programului de contabilitate

10:30 - 10:45 Pauză de cafea

10:45 - 12:15 Inregistrarea operatiilor economice

Intocmirea evidentelor contabile, deconturi si declaratii

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Introducerea datelor primare

Verificarea si salvarea datelor

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Listarea diverselor documente, situatii si raportari

Ziua VIII

09:00 - 10:30 Inregistrarea documentelor financiar-contabile;

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Sortarea documentelor financiar-contabile;

Indosarierea documentelor finanaciar-contabile

12:15 - 13:45 Pauză de prânz

13:45 - 15:15 Depozitarea documentelor financiar-contabile

15:15 - 15:30 Pauză de cafea

15:30 – 17:00 Recapitulare

Ziua IX - examen - consta in sustinerea unui proiect realizat pe parcursul programului si o proba scrisa sub forma unui test grila prin care se evalueaza cunostintelor acumulate.

Lectorul cursului

Luminita Neagoe

Luminita este trainer autorizat CNFPA cu o experienta de 5 ani in domeniu, iar in cadrul Euro Best Team este lector pentru cursurile Inspector Resurse Umane si Auditor de calitate. Luminita Neagoe este absolventa a Academiei de Studii Economice si a Facultati de Drept din Bucuresti si este Master in Contabilitate, Control si Expertiza in cadrul ASE Bucuresti si stagiar la Corpul Expertilor Contabili din Romania. Luminita are experienta in consultanta privind elaborarea documentatiei de certificare a calitatii, precum si in procesele de gestiune a resurselor umane, incepand cu elaborarea strategiei de resurse umane, recrutarea si evidenta personalului, organizarea departamentelor, carnete de munca, state de plata, dosare de pensionare. A sustinut numeroase sesiuni de training atat pentru firme private cat si pentru personalul dn administratia publica.

Conditii de inscriere

Pentru inscriere va rugam sa completati si sa trimiteti formularul de inscriere de pe site. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat (daca este cazul), precum si o copie a cartii de identitate si o copie dupa ultima diploma de studii absolvite.

SC Euro Best Team SRL

RO95BTRL04101202E64311XX

Banca Transilvania, Agentia Centrul Civic, Bucuresti.

Persoana de contact: Madalina Nedelcu- 0726.615.538

http://www.eurobestteam.ro/

Despre EURO BEST TEAM SRL

Companie de training si consultanta.

Taguri: euro best teamcnfpacontabilsaga
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euro-best-team/curs-acreditat-contabilitate-5-27-octombrie-2012-camera-de-comert-bucuresti