Curs acreditat Expert Achizitii Publice - 5-20 aprilie 2011, Cam. de Com. Bucuresti

BUCURESTI - 3 mai 2011

Comunicat tip General in Afaceri

Euro Best Team are placerea de a va anunta organizarea cursului autorizat de Expert Achizitii Publice, ce se va desfasura la Camera de Comert Bucuresti sau la sediul EBT(in functie de nuamrul celor inscrisi) pe o durata de 4 zile. Perioada de desfasurare a cursului va fi: 5-6 mai si 12-13 mai 2011. Examenul de absolvire va avea loc pe data de 20 mai 2011. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 3 mai 2011, taxa de participare la acest curs este 800 de lei si include toate costurile privind suportul de curs, pauze de cafea, testele de verificare, taxe de examen şi certificare CNFPA. Dupa aceasta data, taxa de inscriere la acest curs este 1200 de lei. LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

Curs acreditat Expert Achizitii Publice - 5-20 aprilie 2011, Cam. de Com. Bucuresti

NOU - CURSURI LA MARE!

Euro Best Team are placerea sa va invite sa participati la sesiunea cursului Expert Achizitii Publice organizata la mare in perioada 21, 22, 23, 24, 25 iunie 2011, la Hotel Tismana, Jupiter.

 Tarife:

Varianta a) 1150 lei - include cazare 5 nopti in camera dubla, mic dejun, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

Varianta b) 1350 lei - include cazare 5 nopti in camera single, mic dejun, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

Varianta c) 1500 lei - include cazare 5 nopti in camera dubla, all inclusive*, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

Varianta d) 1900 lei - include cazare 5 nopti in camera single, all inclusive*, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

Prima zi de cazare este duminica 20 iunie, iar camera se elibereaza pe 25 iunie 2011.

* Detaliere all inclusive: cazare in camera cu: baie proprie cu dus, TV LCD, cablu, racitor, telefon international, aer conditionat; mic dejun – bufet suedez; prinz – bufet suedez; cina – bufet suedez; gustari – intre orele 15-17 (produse de patisserie si inghetata); bar all inclusive – intre orele 8-23 , cu bauturi alcoolice si racoritoare de productie indigena (  bere, vin alb, vin rosu, bauturi spirtoase, sucuri ,apa); bar all inclusive - cafea si ceai intre orele 8-17; gradinita cu loc de joaca pentru copii; piscina adulti; piscine de copii; sezlonguri si umbrele la piscina; parcare auto in limita locurilor disponibile; jocuri de divertisment: sah, table, rummy, d’arts; internet wireless; teren volei; teren minifotbal; mese de ping-pong; mese  soccer; Seif – pastrare valori; camera bagaje; trezirea turistilor la ora solicitata; acordarea de medicamente si materiale sanitare in cadrul primului ajutor; comenzi de taxi

Pentru mai multe informatii despre locatie puteti consulta siteul www.hoteltismana.ro

Pentru ce te pregăteşte?

    Aplicarea corectă a legislaţiei în vigoare la autorităţile contractante;Elaborarea strategiei de achiziţii publice;Principii in elaborarea cerintelor de selectie si elaborare a caietului de sarcini;Intocmirea dosarului de licitatie publica;Derularea procedurilor specifice de achizitie publica;Gesionarea contestaţiilor formulate în procedura de atribuire a contractului; Evaluarea ofertelor depuseAtribuirea contractului de achizitie publică;

 

Obiectivul cursului este de a pregati persoane pentru ocupatia de Expert Achizitii Publice (cod COR 241940). Obtinerea certificarii va da dreptul absolventilor de a practica meseria de Expert Achizitii Publice.

FORMULAR DE INSCRIERE

Unde este recunoscut programul?

Programul este acreditat de statul român prin Ministerul Muncii şi Ministerul Educaţiei, iar certificatul eliberat la absolvire de Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor este recunoscut atât la nivel naţional cât şi în statele membre ale Uniunii Europene. Cursul are un pronuntat caracter practic si trateaza intregul ansamblu de procese pe care le presupune o achizitie, de la planificarea resurselor si pana la finalizarea derularii contractelor de achizitie publica.

Cine se poate inscrie?

Programul se adresează atat persoanelor fizice cat si juridice, funcţionarilor publici din administraţia publică centrală şi locală, specialiştilor din sectorul privat încadraţi în compartimente cu atribuţii aferente procesului de planificare şi asigurare a resurselor, persoanelor numite în cadrul comisiilor de întocmire a dosarelor şi de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentând entitatea publică în procesul de achiziţii, dar si alte persoane interesate de domeniu.

Pentru recunosterea internationala a certificatelor CNFPA eliberate dupa finalizarea cursului este necesara apostilarea (tari semnatare ale Conventiei de la Haga) sau supralegalizarea (tari nesemnatare ale Conventiei de la Haga).

Metoda de instruire

Programul utilizează tehnici europene de predare şi instruire, se bazează pe interactivitate, aplicaţii, exerciţii şi oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta rapid aptitudinile, abilităţile şi competenţele specifice expertului in domeniul achizitiilor publice.

 Trainerul cursului - Emmanuel Morel

Emmanuel Morel este expert in domeniul achizitiilor publice cu o experienta de 16 ani in domeniu. A sustinut numeroase sesiuni de training atat in tara cat si in strainatate. Emanuel are o vasta experienta nationala si internationala, atat in zona ofertantilor cat si a contractantillor, in implementarea proiectelor finantate din fonduri europene si a acordat asistenda in domeniul achizitiilor publice in proiecte implementate Franta, Anglia, Romania, Bulgaria, Kosovo. Emmanuel este trainer de 13 ani si a predat numeroase sesiuni de curs in achizitii publice in Franta, Anglia, Egipt iar in Romania preda cursul de experti achizitii publice pentru Ministerul Finantelor, UCVAP, Ministerul Mediului, organisme intermediare si autoritati publice locale. In cadrul Euro Best Team este trainer pentru cursul Expert Achizitii Publice.

Structura cursului:

Ziua I

09:00 – 10:30 Prezentarea trainer-ului şi a participanţilor;

                     Prezentarea modului în care se va desfăşura cursul şi obiectivele ce se doresc a fi atinse;

                     Prezentare generală a sistemului achiziţiilor publice.

10:30 – 10:45 Pauză de cafea

10:45 – 12:30 Legislaţia privind achiziţiile publice (la nivel european şi naţional);

                     Principii în achiziţii publice (aplicaţie şi exemplificări);

                     Domeniu de aplicare a legislaţiei achiziţiilor publice.

12:30 – 13:30 Pauză de masă

13:30 – 14:30 Proceduri de achiziţii publice.

14:30 – 14:45 Pauză de cafea

14:45 – 16:30 Achiziţia directă – modalitate de a achiziţiona produse;

                     Modalităţi speciale de derulare a achiziţiilor publice.

Ziua II

09:00 – 10:30 Procesul de achiziţie publică – etapele procesului de achiziţie publică;

                     Planificarea achiziţiilor publice („gândirea care precede acţiunea”);

                     Programul anual al achiziţiilor publice.

10:30 – 10:45 Pauză de cafea

10:45 – 12:30 Documentaţia de atribuire / de concurs / descriptivă;

                     Standarde de calitate si Eticheta ecologică.

12:30 – 13:30 Pauză de masă

13:30 – 14:30 Derularea procedurilor ; 

                     Evaluarea ofertelor;

                     Atribuirea contractului.

14:30 – 14:45 Pauză de cafea

14:45 – 16:30 SEAP – înscriere şi gestionare cont / derularea procedurii .

Ziua III

09:00 – 10:30 Recapitularea aspectelor teoretice parcurse in modulul I de curs;

                     Elaborarea cerintelor de calificare si selectie

                     Aplicatie practica in vederea stabilirii cuantumului si proportionalitatii cerintelor de calificare si selectie in raport cu obiectul contractului.

10:30 – 10:45 Pauză de cafea

10:45 – 12:30 Masurile de promovare si publicitate a anunturilor si invitatiilor de participare in vederea atribuirii contractelor prin intermediul SEAP;

                     Modalității speciale de atribuire a contractelor de achizitie publica;

                     Derularea unei aplicatii practice (on-line) de intocmire a unei documentatii de atribuire.

12:30 – 13:30 Pauză de masă

13:30 – 14:30 Derularea unei aplicatii practice (on-line) de intocmire a unei documentatii de atribuire;

                    Tipuri de proceduri de achiziţii publice, Licitatia Deschisa, Licitatia Restransa, Dialogul competitiv

                    Negocierea cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare

                    Negocierea fără publicarea prealabilă  a unui anunţ de participare- 

                    Concursul de soluţii Derularea unei aplicatii practice (on-line) in vederea derularii procedurii de ofertare si deschidere a ofertelor depuse in vederea atribuierii a unui contract de prestari servicii.

14:30 – 14:45 Pauză de cafea

14:45 – 16:30 Atribuirea contractului de achiziţie publică;

                    Etapele de finalizare a procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie de bunuri/servicii si lucrari. 

Ziua IV

09:00 – 10:30 Recapitularea elementelor invatate in ziua a III – de curs;

                     Prezentarea principiilor ce stau la baza fundamentarii unei contestatii impotriva unei decizii a autoritatii contratante in cadrul unui proceduri de atribuire.

10:30 – 10:45 Pauză de cafea

10:45 – 12:30 Masurile de contestarea a procedurilor de achizitie publica;

                     Aplicatie practica de analiza a unei documentatii supuse proceduri de contestare in fata CNSC.

12:30 – 13:30 Pauză de masă

13:30 – 14:30 Masurile de contestarea a procedurilor de achizitie publica in fata CNSC;

                     Masurile de contestarea a procedurilor de achizitie publica in fata Instantelor Judecatoresti Contecios Administrative nationale.

14:30 – 14:45 Pauză de cafea

14:45 – 16:30 Masuri de corectie si ajustare a pretului/obiectului si clauzelor specifice in cadrul derularii contractelor de achizitie publica atribuite;Managementul contractului.

Ziua 5 - Examen de certificare

Condiţii de înscriere

Pentru înscriere vă rugăm să trimiteţi formularul de înscriere la office@eurobestteam.ro This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it  si  si veti primi o confirmare de participare de la organizatori precum si alte detalii privind organizarea cursului.

Un original semnat si stampilat (daca este cazul) va fi adus in prima zi de curs. 

Persoană de contact: Elena Farcas - 0722.696.843

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.