Curs acreditat Inspector Resurse Umane - 28 apr- 13 mai 2011, Cam. de Com. Bucuresti

BUCURESTI - 27 aprilie 2011

Comunicat tip General in Afaceri

Euro Best Team are placerea de a va anunta organizarea cursului autorizat de Inspector Resurse Umane, ce se va desfasura la Camera de Comert Bucuresti, pe o durata de 4 zile. Perioada de desfasurare a cursului va fi: 28-28 aprilie si 5-6 mai 2011. Examenul de absolvire va avea loc pe data de 12 mai 2011. Pentru cei care nu pot veni la curs in timpul saptamanii, Euro Best Team va ofera posibilitatea sa participati la sesiunea de weeked: 14-15 mai, 21-22 mai - si pe 28 mai 2011- examen. OFERTA: Trimiteti formularul de inscriere pana la data de 27 aprilie 2011 si beneficiati de taxa redusa de 800 de lei. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 1200 de lei. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs, pauzele de cafea, taxele de evaluare si certificare CNFPA. LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

NOU - CURSURI LA MARE!

Euro Best Team are placerea sa va invite sa participati la sesiunea cursului Inspector Resurse Umane organizata la mare in perioada 21, 22, 23, 24, 25 iunie 2011, la Hotel Tismana, Jupiter.

 Tarife:

Varianta a) 1150 lei - include cazare 5 nopti in camera dubla, mic dejun, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

Varianta b) 1350 lei - include cazare 5 nopti in camera single, mic dejun, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

Varianta c) 1500 lei - include cazare 5 nopti in camera dubla, all inclusive*, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

Varianta d) 1900 lei - include cazare 5 nopti in camera single, all inclusive*, livrare curs, evaluare in vederea certificarii, certificat CNFPA

Prima zi de cazare este duminica 20 iunie, iar camera se elibereaza pe 25 iunie 2011.

* Detaliere all inclusive: cazare in camera cu: baie proprie cu dus, TV LCD, cablu, racitor, telefon international, aer conditionat; mic dejun – bufet suedez; prinz – bufet suedez; cina – bufet suedez; gustari – intre orele 15-17 (produse de patisserie si inghetata); bar all inclusive – intre orele 8-23 , cu bauturi alcoolice si racoritoare de productie indigena (  bere, vin alb, vin rosu, bauturi spirtoase, sucuri ,apa); bar all inclusive - cafea si ceai intre orele 8-17; gradinita cu loc de joaca pentru copii; piscina adulti; piscine de copii; sezlonguri si umbrele la piscina; parcare auto in limita locurilor disponibile; jocuri de divertisment: sah, table, rummy, d’arts; internet wireless; teren volei; teren minifotbal; mese de ping-pong; mese  soccer; Seif – pastrare valori; camera bagaje; trezirea turistilor la ora solicitata; acordarea de medicamente si materiale sanitare in cadrul primului ajutor; comenzi de taxi

Pentru mai multe informatii despre locatie puteti consulta siteul www.hoteltismana.ro

FORMULARUL DE INSCRIERE  

 

 De ce acest curs:

Cursul de „Inspector de resurse umane” este acreditat de statul român prin Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale şi Ministerul Educaţiei, Cercetării și Inovării. Certificatul eliberat la absolvire de Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor este recunoscut atât la nivel naţional cât şi în statele membre ale Uniunii Europene. După absolvire, participantii vor deveni Inspectori de resurse umane acreditati conform ocupaţiei de Inspector de resurse umane din COR Cod:342304.

La finalul cursului de Inspector Resurse Umane, absolventii, datorita pregatirii practice din timpul cursului, vor fi capabili sa gestioneze toate procedurile specifice activitatii de resurse umane si sa opereze cu toate documentele din departament, sa deprinda abilitatile de informare si documentare privind modificarile legislative, sa mentina relatia cu autoritatile publice arondate Ministerului Muncii si cu Inspectoratul Teritorial de Munca.

Pentru recunosterea internationala a certificatelor CNFPA eliberate dupa finalizarea cursului este necesara apostilarea (tari semnatare ale Conventiei de la Haga) sau supralegalizarea (tari nesemnatare ale Conventiei de la Haga).

Competente dobandite in urma cursului:

·         Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului 

          Revisal - simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii)

·         Organizarea recrutarii si selectiei de personal

·         Intocmirea dosarului de pensionare

·         Oferirea informatiilor privind problemele de personal

          Medierea conflictelor de munca

·         Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul

·         Planificarea activitatii proprii

·         Lucrul in echipa

·         Dezvoltarea profesionala

·         Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat 

·         Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate  (DECLARATIA 112)

Cursul are un puternic caracter interactiv, îmbinând elemente de teorie cu activităţi practice. Acest curs îşi propune să sprijine participanţii în dezvoltarea competenţelor specifice ocupaţiei de Inspector de resurse umane, o atenţie deosebită acordându-se dezvoltării abilităţilor practice.  

 

Cui se  adresează cursul:

Programul se adresează atât inspectorilor care şi-au dobândit parţial competenţele pe căi informale si doresc o perfectionare in domeniu, cât şi tuturor persoanelor care doresc să se pregătească pentru această profesie.

Metoda de instruire

Programul utilizează tehnici europene de predare şi instruire, se bazează pe interactivitate, aplicaţii, exerciţii şi oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta rapid aptitudinile, abilităţile şi competenţele specifice Inspectorului de resurse umane.

Structura cursului:

Partea teoretica a cursului are loc pe durata a patru zile de curs de la 9 la 16:30.

AGENDA CURSULUI:

 Ziua I 

09:00 - 10:30 Sesiune introductivă – prezentare participanţi şi curs

                     Elemente introductive, concepte si principii de baza                        

10:30 - 10:45 Pauză de cafea

10:45 - 12:15 Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului

·          Identificarea tipurilor de documente ;

·          Intocmirea documentelor specifice activitatii de personal ;

           Revisal - simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii)

·          Intocmirea documentelor statistice si centralizatoare ;

·         Gestionarea si arhivarea documentelor.

12:15 - 13:45 Pauză de prânz

13:45 - 15:15 Organizarea recrutarii si selectiei de personal

·         Identificarea necesarului de personal si metodele de recrutare stabilite ;

·         Redactarea si lansarea mesajului de recrutare ;

·         Intocmirea , pastrarea si actualizarea bazei de date cu rezultatele recrutarii ;

·         Organizarea programului de selectie ;

·         Participarea la procesul de selectie al canditatilor ;

·         Anuntarea rezultatelor procesului de selectie

15:15 - 15:30 Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Intocmirea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor;

           Gestiunea carnetelor de munca in format electronic.

           Vechimea in munca - evidenta si modalitati de justificare. 

 Ziua II 

09:00 - 10:30 Planificarea activitatii proprii

·         Identificarea obiectivelor

·         Identificarea modalitatilor de indeplinire a activitatii

·         Intocmirea programului de activitati

10:30 - 10:45 Pauză de cafea

10:45 - 12:15 Lucrul in echipa

·          Identificarea rolului in echipa

·          Lucrul in echipa

          Medierea conflictelor de munca 

12:15 - 13:45 Pauză de prânz

13:45 - 15:15 Dezvoltarea profesionala

·         Identificarea nevoilor de instruire

·         Studierea legislatiei si documentelor specifice

·         Participarea la cursuri si seminarii pentru perfectionare

15:15 - 15:30 Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Recapitulare

 Ziua III 

09:00 - 10:30 Intocmirea dosarului de pensionare

·         Pregatirea documentelor necesare diferitelor forme de pensionare

·         Intocmirea dosarului de pensionare

·         Depunerea dosarului la Casa Teritoriala de Pensii

10:30 - 10:45 Pauză de cafea

10:45 - 12:15 Oferirea informatiilor privind problemele de personal

·         Identificarea solicitarilor

·         Oferirea informatiilor necesare

·         Cunostinte de legislatia muncii

12:15 - 13:45 Pauză de prânz

13:45 - 15:15 Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul

·         Stabilirea cerintelor bazei de date de personal

·         Intretinerea bazei de date de personal

·         Obtinerea de rapoarte din baza de date de personal

15:15 - 15:30 Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Recapitulare

 Ziua IV 

09:00 - 10:30 Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat 

·         Culegerea de informatii necesare intocmirii statului de plata

·         Calcularea salariilor realizate de catre fiecare persoana

·         Calcularea obligatiilor societatii fata de bugetul de stat

·         Transmiterea celor abilitati informatiile din statul de plata

10:30 - 10:45 Pauză de cafea

10:45 - 12:15 Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate

·         Intocmirea declaratiilor

·         Transmiterea declaratiilor

12:15 - 13:45 Pauză de prânz

13:45 - 15:15 Concluzii

15:15 - 15:30 Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Simulare test

Ziua V - examen - consta in sustinerea unui  proiect realizat pe parcursul programului si o proba scrisa sub forma unui test grila prin care se evalueaza cunostintelor acumulate. 

Lectorul cursului este Luminita Neagoe 

Luminita este trainer autorizat CNFPA  cu o experienta de 5 ani in domeniu, iar in cadrul Euro Best Team este lector pentru cursurile Inspector Resurse Umane si Auditor de calitate. Luminita Neagoe este absolventa a Academiei de Studii Economice si a Facultati de Drept din Bucuresti si este Master in Contabilitate, Control si Expertiza in cadrul ASE Bucuresti si stagiar la Corpul Expertilor Contabili din Romania. Luminita are experienta in consultanta privind elaborarea documentatiei de certificare a calitatii, precum si in procesele de gestiune a resurselor umane, incepand cu elaborarea strategiei de resurse umane, recrutarea si evidenta personalului, organizarea departamentelor, carnete de munca, state de plata, dosare de pensionare. A sustinut numeroase sesiuni de training atat pentru firme private cat si pentru personalul dn administratia publica. 

Condiţii de înscriere

Pentru înscriere vă rugăm să trimiteţi formularul de înscriere la office@eurobestteam.ro This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs  va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat, precum si o copie a cartiii de identitate si o copie dupa ultima diploma de studii absolvite.

Persoană de contact: Elena Farcas - 0722.696.843

www.eurobestteam.ro

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.