Curs acreditat Inspector Resurse Umane - 5-20 iulie 2011, Camera de Comert Bucuresti

BUCURESTI - 21 iunie 2011

Comunicat tip General in Afaceri

Euro Best Team are placerea de a va anunta organizarea cursului autorizat de Inspector Resurse Umane, ce se va desfasura la Camera de Comert Bucuresti sau la sediul EBT (in functie de numarul celor inscrisi), pe o durata de 4 zile. Perioada de desfasurare a cursului va fi: 5-6 iulie si 12-13 iulie 2011. Examenul de absolvire va avea loc pe data de 20 iulie 2011. Pentru cei care nu pot veni la curs in timpul saptamanii, Euro Best Team va ofera posibilitatea sa participati la curs de week-end: 23-24 iulie si 30-31 iulie si examen pe 6 august 2011.OFERTA: Trimiteti formularul de inscriere pana la data de 23 iunie 2011 si beneficiati de taxa redusa de 800 de lei. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 1200 de lei. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs, pauzele de cafea, taxele de evaluare si certificare CNFPA. LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

Curs acreditat Inspector Resurse Umane - 5-20 iulie 2011, Camera de Comert Bucuresti

IMPORTANT: Certificatul eliberat in urma absolvirii acestui curs va confera toate drepturile, conform noului Cod al Muncii  (2011), sa gestionati resursele umane prin completarea si depunerea on line a evidentelor de personal in REVISAL.  De asemenea, cursul va certifica  si competentele de operare PC solicitate prin noua hotarare de guvern ca urmare a modificarii art 34. din Codul Muncii.

Documente pe care prestatorii trebuie sa le depuna la inspectoratul teritoral de munca in vederea inregistrarii:

a) actul constitutiv din care sa reiasa obiectul de activitate; b) certificatul de inmatriculare in registrul comertului, emis de Oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie judeteana, respectiv Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala isi are sediul; c) acte doveditoare din care sa rezulte calificarea de inspector de  resurse umane si cunostinte de operare PC a persoanelor care opereaza in registrele generale de evidenta a salariatilor; d) contractele de prestari servicii si actele aditionale ale acestora incheiate cu angajatorii pentru activitatea de completare si transmitere a registrului/registrelor general/generale de evidenta a salariatilor, precum si pentru activitatea de resurse uman.

 

FORMULARUL DE INSCRIERE  

 

De ce acest curs:

Cursul de „Inspector de resurse umane” este acreditat de statul român prin Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale şi Ministerul Educaţiei, Cercetării și Inovării. Certificatul eliberat la absolvire de Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor este recunoscut atât la nivel naţional cât şi în statele membre ale Uniunii Europene. După absolvire, participantii vor deveni Inspectori de resurse umane acreditati conform ocupaţiei de Inspector de resurse umane din COR Cod:342304.

La finalul cursului de Inspector Resurse Umane, absolventii, datorita pregatirii practice din timpul cursului, vor fi capabili sa gestioneze toate procedurile specifice activitatii de resurse umane si sa opereze cu toate documentele din departament, sa deprinda abilitatile de informare si documentare privind modificarile legislative, sa mentina relatia cu autoritatile publice arondate Ministerului Muncii si cu Inspectoratul Teritorial de Munca si sa gestioneze REVISAL - simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii)

 

Competente dobandite in urma cursului:

 Nota: Aceste competente vor fi certificate si mentionate pe suplimentul descriptiv al cursului, supliment ce  insoteste certificatul de absolvire.

·         Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului 

·         Organizarea recrutarii si selectiei de personal

·         Intocmirea dosarului de pensionare

·         Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat  

·         Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate

·         Lucrul in echipa

·         Oferirea informatiilor privind problemele de personal

·         Planificarea activitatii proprii

          Medierea conflictelor de munca

·         Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul

 

Cursul are un puternic caracter interactiv, îmbinând elemente de teorie cu activităţi practice. Acest curs îşi propune să sprijine participanţii în dezvoltarea competenţelor specifice ocupaţiei de Inspector de resurse umane, o atenţie deosebită acordându-se dezvoltării abilităţilor practice.  

 

Cui se  adresează cursul: atât inspectorilor care şi-au dobândit parţial competenţele pe căi informale si doresc o perfectionare in domeniu, persoanelor care doresc să se pregătească pentru această profesie si 

Metoda de instruire

Programul utilizează tehnici europene de predare şi instruire, se bazează pe interactivitate, aplicaţii, exerciţii şi oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta rapid aptitudinile, abilităţile şi competenţele specifice Inspectorului de resurse umane.

Structura cursului:

 

Partea teoretica a cursului are loc pe durata a patru zile de curs de la 9 la 16:30.

 

AGENDA CURSULUI:

 

 Ziua I 

09:00 - 10:30    Sesiune introductivă – prezentare participanţi şi curs

                        Elemente introductive, concepte si principii de baza                        

10:30 - 10:45    Pauză de cafea

10:45 - 12:15    Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului

                       Identificarea tipurilor de documente ;

                       Intocmirea documentelor specifice activitatii de personal ;

                       Revisal - simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii)

                      Intocmirea documentelor statistice si centralizatoare ;

                      Gestionarea si arhivarea documentelor.

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Organizarea recrutarii si selectiei de personal

                      Identificarea necesarului de personal si metodele de recrutare stabilite ;

                      Redactarea si lansarea mesajului de recrutare ;

                      Intocmirea , pastrarea si actualizarea bazei de date cu rezultatele recrutarii ;

                      Organizarea programului de selectie ;

                      Participarea la procesul de selectie al canditatilor ;

                      Anuntarea rezultatelor procesului de selectie

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Intocmirea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor;

                      Gestiunea carnetelor de munca in format electronic.

                      Vechimea in munca - evidenta si modalitati de justificare. 

 Ziua II 

09:00 - 10:30  Planificarea activitatii proprii

                     Identificarea obiectivelor

                     Identificarea modalitatilor de indeplinire a activitatii

                     Intocmirea programului de activitati

10:30 - 10:45  Pauză de cafea

10:45 - 12:15  Lucrul in echipa

                     Identificarea rolului in echipa

                     Lucrul in echipa

                     Medierea conflictelor de munca 

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Dezvoltarea profesionala

                     Identificarea nevoilor de instruire

                     Studierea legislatiei si documentelor specifice

                     Participarea la cursuri si seminarii pentru perfectionare

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 – 17:00 Recapitulare

 

 Ziua III 

 

09:00 - 10:30  Intocmirea dosarului de pensionare

                     Pregatirea documentelor necesare diferitelor forme de pensionare

                     Intocmirea dosarului de pensionare

                     Depunerea dosarului la Casa Teritoriala de Pensii

10:30 - 10:45  Pauză de cafea

10:45 - 12:15  Oferirea informatiilor privind problemele de personal

                     Identificarea solicitarilor

                     Oferirea informatiilor necesare

                     Cunostinte de legislatia muncii

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul

                     Stabilirea cerintelor bazei de date de personal

                     Intretinerea bazei de date de personal

                     Obtinerea de rapoarte din baza de date de personal

15:15 - 15:30 Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Recapitulare

 

 Ziua IV 

 

09:00 - 10:30  Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat 

                      Culegerea de informatii necesare intocmirii statului de plata

                     Calcularea salariilor realizate de catre fiecare persoana

                     Calcularea obligatiilor societatii fata de bugetul de stat

                     Transmiterea celor abilitati informatiile din statul de plata

10:30 - 10:45  Pauză de cafea

10:45 - 12:15  Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate ( DECLARATIE 112)

                     Intocmirea declaratiilor

                     Transmiterea declaratiilor

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Concluzii

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Simulare test

 

Ziua V - examen - consta in sustinerea unui  proiect realizat pe parcursul programului si o proba scrisa sub forma unui test grila prin care se evalueaza cunostintelor acumulate. 

 

Lectorul cursului este Luminita Neagoe 

 

Luminita este trainer autorizat CNFPA  cu o experienta de 5 ani in domeniu, iar in cadrul Euro Best Team este lector pentru cursurile Inspector Resurse Umane si Auditor de calitate. Luminita Neagoe este absolventa a Academiei de Studii Economice si a Facultati de Drept din Bucuresti si este Master in Contabilitate, Control si Expertiza in cadrul ASE Bucuresti si stagiar la Corpul Expertilor Contabili din Romania. Luminita are experienta in consultanta privind elaborarea documentatiei de certificare a calitatii, precum si in procesele de gestiune a resurselor umane, incepand cu elaborarea strategiei de resurse umane, recrutarea si evidenta personalului, organizarea departamentelor, carnete de munca, state de plata, dosare de pensionare. A sustinut numeroase sesiuni de training atat pentru firme private cat si pentru personalul dn administratia publica. 

 

Condiţii de înscriere

 

Pentru înscriere vă rugăm să completati si sa trimiteţi formularul de inscriere de pe site (www.eurobestteam.ro). Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs  va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat (daca este cazul), precum si o copie a cartii de identitate si o copie dupa ultima diploma de studii absolvite.

SC Euro Best Team SRL

RO95BTRL04101202E64311XX

Banca Transilvania, Agenţia Centrul Civic, Bucureşti.

Persoană de contact: Madalina Nedelcu- 0726.615.538

www.eurobestteam.ro

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euro-best-team/curs-acreditat-inspector-resurse-umane-5-20-iulie-2011-camera-de-comert-bucuresti