Curs acreditat Inspector Salarii – 5-19 iulie 2012, Camera de Comert Bucuresti
BUCURESTI - 16 mai 2012
Comunicat tip General in HR
Euro Best Team organizeaza cursul acreditat CNFPA – Inspector Salarii – cod COR 335903. In cadrul acestui curs se va pune accent pe prezentarea cadrului legislativ privind salarizarea, pe calcul contributiilor angajatilor si angajatorului aferente bugetului de stat si pe intocmirea declaratiei unice 112 - Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 1 iunie 2012 beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv 600 lei. Dupa aceasta data, taxa este de 1000 lei. Mai multe detalii pe www.eurobestteam.ro
Cod COR - 335903 (cod COR vechi 344903) - studii medii
PERIOADA DE DESFASURARE: 5-6 iulie, 12-13 iulie si examen pe 19 iulie 2012
Durata cursului este de 4 zile, 6 ore pe zi, de dimineata de la orele 9.00 pana dupa amiaza la orele 17.00
LOCATIE: Bucuresti, Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti sau la sediul EBT (in functie de numarul cursantilor)
FORMULARUL DE INSCRIERE il puteti completa pe www.eurobestteam.ro
PRETUL CURSULUI: Completati formularul de inscriere pana la data de 1 iunie 2012 si beneficiati de taxa redusa de 600 de lei. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 1000 de lei. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs, taxele de evaluare si certificare CNFPA.
LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.
Unde este recunoscut programul?
Cursul este recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si este autorizat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor (CNFPA), la finalizarea lui acordandu-se un certificat de absolvire avizat de CNFPA.
Programul de formare profesionala se finalizeaza cu un examen de absolvire organizat in conformitate cu Ordinul nr. 501/5.253/2003 al Ministrului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si al Ministrului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, pentru aprobarea Metodologiei certificarii formarii profesionale a adultilor.
Certificatele eliberate la absolvirea cursurilor au regimul actelor de studii si sunt recunoscute la nivel national de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, conform Ordonantei Guvernului Romaniei nr. 129/2000.
Pentru recunosterea internationala a certificatelor CNFPA eliberate dupa finalizarea cursului este necesara apostilarea (tari semnatare ale Conventiei de la Haga) sau supralegalizarea (tari nesemnatare ale Conventiei de la Haga).
La finalul cursului de Inspector salarii, absolventii, datorita pregatirii practice din timpul cursului, vor fi capabili sa gestioneze toate procedurile specifice activitatii de gestionare a salariilor si sa opereze cu toate documentele din departament, sa deprinda abilitatile de informare si documentare privind modificarile legislative, sa mentina relatia cu autoritatile publice si sa lucreze in sistemele electronice specifice.
Competente dobandite in urma cursului:
1. Dezvoltarea profesionala
2. Planificarea activitatilor proprii
3. Introducerea datelor aferente salariilor
4. Intocmirea documentelor specifice salarizarii
5. Gestionarea documentelor specifice salarizarii
6. Transmiterea documentelor si informatiilor specifice salarizarii
Cursul are un puternic caracter interactiv, imbinand elemente de teorie cu activitati practice. Acest curs isi propune sa sprijine participantii in dezvoltarea competentelor specifice ocupatiei de Inspector salarii, o atentie deosebita acordandu-se dezvoltarii abilitatilor practice.
Cui se adreseaza cursul: atat persoanelor care doresc sa se pregateasca pentru aceasta profesie, cat si inspectorilor salarii care si-au dobandit partial competentele pe cai informale si doresc o perfectionare in acest domeniu. In unitatile care nu au serviciu de salarizare distinct, Inspectorul salarii poate face parte fie din Departamentul de Resurse Umane, fie din Departamentul Contabilitate, in functie de organizarea respectivei entitati.
Metoda de instruire
Programul utilizeaza tehnici europene de predare si instruire, se bazeaza pe interactivitate, aplicatii, exercitii si ofera participantilor posibilitatea de a-si dezvolta rapid aptitudinile, abilitatile si competentele specifice acestui domeniu.
Structura cursului:
Partea teoretica a cursului are loc pe durata a 4 zile de curs de la 9.00 la 17:00 la sala, iar perioada de practica este reprezentata de studiul individual.
AGENDA CURSULUI:
Ziua I
09:00 - 10:30 Sesiune introductiva – prezentare participanti si curs
Elemente introductive, concepte si principii de baza
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 12:15 Actualizarea bazei de date (spre exemplu, introducerea noilor angajati, demisii/demiteri/pensionari, calculul indemizatiilor de concediu medical, concediu de odihna), intocmirea unor rapoarte etc.
12:15 - 13:45 Pauza de pranz
13:45 - 15:15 Introducerea datelor aferente salariilor - Programe informatice: Ciel, WizSalary, SAGA, etc.
Inserarea datelor aferente salariilor - Date: coeficienti de salarizare, numarul de ore lucrate, zile de concediu de odihna/medical, etc.
Documente primare specifice: pontaje, certificate de concediu medical, cereri de concediu de odihna, decizii, etc
Salvarea datele introduse
15:15 - 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Verificarea datelor introduse
Intretinerea bazei de date de evidenta a salariilor personalului
Ziua II
09:00 - 10:30 Intocmirea documentelor specifice salarizarii
Calcularea salariilor cuvenite personalului - Tipuri de salarizare: regie, acord, etc.
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 12:15 Calcularea impozitelor si taxelor datorate
Realizarea statului de plata pentru personalul incadrat
12:15 - 13:45 Pauza de pranz
13:45 - 15:15 Generarea declaratiile privind contributiile la bugetul de stat
Generarea fiselor fiscale
15:15 - 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Recapitulare
Ziua III
09:00 - 10:30 Gestionarea documentelor specifice salarizarii
Documentele specifice salarizarii: state de plata, fise fiscale, declaratii, certificate medicale, etc
Sortarea documentelor specifice salarizarii
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 12:15 Depozitarea documentelor specifice salarizarii - Norme cu privire la pastrarea si arhivarea documentelor: Legea Contabilitatii, Legea fondului arhivistic national al Romaniei.
12:15 - 13:45 Pauza de pranz
13:45 - 15:15 Arhivarea documentelor specifice salarizarii - Criterii de arhivare: ordine cronologica, pe tipuri de documente, etc
15:15 - 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Recapitulare
Ziua IV
09:00 - 10:30 Transmiterea documentelor si informatiilor specifice salarizarii
Identificarea documentelor specifice salarizarii
Documentele de transmis - in exteriorul unitatii: declaratii, fise fiscale, etc.; in interiorul unitatii: state de salarii, rapoarte de sinteza, etc
10:30 - 10:45 Pauza de cafea
10:45 - 12:15 Stabilirea modalitatilor de transmitere - Modalitati de transmitere a documentelor/informatiilor : e-mail, posta, curier, fax, delegat, etc.
Expedierea documentelor specifice salarizarii - Destinatia documentelor : institutii publice , alte departamente din organizatie (contabilitate, conducerea administrativa)
Persoane abilitate: personalul din departamentele de Salarizare, Contabilitate, Resurse Umane, Informatica, angajatorul
Institutii abilitate: Institutii din subordinea Ministerului Finantelor, Ministerului Muncii, etc
12:15 - 13:45 Pauza de pranz
13:45 - 15:15 Comunicarea informatiilor specifice salarizarii - Informatii: modul de calcul al salariilor, modul de calcul al taxelor/impozitelor, costurile salariale, etc
15:15 - 15:30 Pauza de cafea
15:30 – 17:00 Recapitulare
Ziua V - examen - consta in sustinerea unui proiect realizat pe parcursul programului si o proba scrisa sub forma unui test grila prin care se evalueaza cunostintelor acumulate.
Lectorul cursului
Luminita Neagoe
Luminita este trainer autorizat CNFPA cu o experienta de 5 ani in domeniu, iar in cadrul Euro Best Team este lector pentru cursurile Inspector Resurse Umane si Auditor de calitate. Luminita Neagoe este absolventa a Academiei de Studii Economice si a Facultati de Drept din Bucuresti si este Master in Contabilitate, Control si Expertiza in cadrul ASE Bucuresti si stagiar la Corpul Expertilor Contabili din Romania. Luminita are experienta in consultanta privind elaborarea documentatiei de certificare a calitatii, precum si in procesele de gestiune a resurselor umane, incepand cu elaborarea strategiei de resurse umane, recrutarea si evidenta personalului, organizarea departamentelor, carnete de munca, state de plata, dosare de pensionare. A sustinut numeroase sesiuni de training atat pentru firme private cat si pentru personalul dn administratia publica.
Conditii de inscriere
Pentru inscriere va rugam sa completati si sa trimiteti formularul de inscriere de pe site. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat (daca este cazul), precum si o copie a cartii de identitate si o copie dupa ultima diploma de studii absolvite.
SC Euro Best Team SRL
RO95BTRL04101202E64311XX
Banca Transilvania, Agentia Centrul Civic, Bucuresti.
Persoana de contact: Madalina Nedelcu- 0726.615.538
http://www.eurobestteam.ro/
http://eurobestteam.blogspot.com/
Despre EURO BEST TEAM SRL
Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.
-
MARINELA STIR - coordonator formare
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- EURO BEST TEAM SRL