Inspector Resurse Umane acreditat CNFPA: 28 iulie-11 august 2012, Camera de Comert Bucuresti

BUCURESTI - 19 iulie 2012

Comunicat tip General in Administratie Publica, Afaceri, HoReCa

Euro Best Team organizeaza cursul acreditat CNFPA Inspector Resurse Umane , ce ofera toate competentele profesionale, conform noului Cod al Muncii privind completarea REVISAL. Cursul poate fi urmat atat in timpul saptamanii cat si in weekend. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 20 iulie 2012 beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv 800 de lei. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 1200 de lei. Mai multe detalii gasiti pe www.eurobestteam.ro

 

BUCURESTI - 9 iulie 2012

Comunicat tip General in Finante / Contabilitate, HoReCa, HR

 

Perioada de desfasurare a cursului va fi:

Curs de week-end in perioada: 28-29 iulie, 4-5 august si pe 11 august 2012 - examen

Curs de saptamana in perioada: 3 - 4 septembrie, 10 - 11 septembrie si pe 17 septembrie 2012 - examen

PRETUL CURSULUI: Pentru inscrieri pana la data de 20 iulie 2012, taxa de participare la acest curs este 800 de lei si include toate costurile privind suportul de curs, testele de verificare, taxe de examen si certificare CNFPA. Dupa aceasta data, taxa de inscriere la acest curs este 1200 de lei.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

FORMULARUL DE INSCRIERE- il puteti completa pe www.eurobestteam.ro

De ce acest curs:

Cursul de „Inspector de resurse umane” este acreditat de statul roman prin Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii și Inovarii. Certificatul eliberat la absolvire de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor este recunoscut atat la nivel national cat si in statele membre ale Uniunii Europene. Dupa absolvire, participantii vor deveni Inspectori de resurse umane acreditati conform ocupatiei de Inspector de resurse umane din COR Cod: 333304 (studii medii).

La finalul cursului de Inspector Resurse Umane, absolventii, datorita pregatirii practice din timpul cursului, vor fi capabili sa gestioneze toate procedurile specifice activitatii de resurse umane si sa opereze cu toate documentele din departament, sa deprinda abilitatile de informare si documentare privind modificarile legislative, sa mentina relatia cu autoritatile publice arondate Ministerului Muncii si cu Inspectoratul Teritorial de Munca si sa gestioneze REVISAL - simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii)

Competente dobandite in urma cursului:

Nota: Aceste competente vor fi certificate si mentionate pe suplimentul descriptiv al cursului, supliment ce insoteste certificatul de absolvire.

- Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului

- Organizarea recrutarii si selectiei de personal

- Intocmirea dosarului de pensionare

- Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat

- Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate

- Lucrul in echipa

- Oferirea informatiilor privind problemele de personal

- Planificarea activitatii proprii

- Medierea conflictelor de munca

- Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul

Cursul are un puternic caracter interactiv, imbinand elemente de teorie cu activitati practice. Acest curs isi propune sa sprijine participantii in dezvoltarea competentelor specifice ocupatiei de Inspector de resurse umane, o atentie deosebita acordandu-se dezvoltarii abilitatilor practice.

Cui se adreseaza cursul: atat inspectorilor care si-au dobandit partial competentele pe cai informale si doresc o perfectionare in domeniu, cat si persoanelor care doresc sa se pregateasca pentru aceasta profesie.

Metoda de instruire

Programul utilizeaza tehnici europene de predare si instruire, se bazeaza pe interactivitate, aplicatii, exercitii si ofera participantilor posibilitatea de a-si dezvolta rapid aptitudinile, abilitatile si competentele specifice Inspectorului de resurse umane.

Structura cursului:

Partea teoretica a cursului are loc pe durata a patru zile de curs de la 9 la 16:30.

AGENDA CURSULUI:

Ziua I

09:00 - 10:30 Sesiune introductiva – prezentare participanti si curs

Elemente introductive, concepte si principii de baza

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului

Identificarea tipurilor de documente ;

Intocmirea documentelor specifice activitatii de personal ;

Revisal - simulare proceduri de angajare, concediere si modificare contract de munca (ultimele prevederi Codul Muncii)

Intocmirea documentelor statistice si centralizatoare ;

Gestionarea si arhivarea documentelor.

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Organizarea recrutarii si selectiei de personal

Identificarea necesarului de personal si metodele de recrutare stabilite ;

Redactarea si lansarea mesajului de recrutare ;

Intocmirea , pastrarea si actualizarea bazei de date cu rezultatele recrutarii ;

Organizarea programului de selectie ;

Participarea la procesul de selectie al canditatilor ;

Anuntarea rezultatelor procesului de selectie

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Intocmirea si completarea registrului general de evidenta a salariatilor;

Gestiunea carnetelor de munca in format electronic.

Vechimea in munca - evidenta si modalitati de justificare.

Ziua II

09:00 - 10:30 Planificarea activitatii proprii

Identificarea obiectivelor

Identificarea modalitatilor de indeplinire a activitatii

Intocmirea programului de activitati

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Lucrul in echipa

Identificarea rolului in echipa

Lucrul in echipa

Medierea conflictelor de munca

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Dezvoltarea profesionala

Identificarea nevoilor de instruire

Studierea legislatiei si documentelor specifice

Participarea la cursuri si seminarii pentru perfectionare

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Recapitulare

Ziua III

09:00 - 10:30 Intocmirea dosarului de pensionare

Pregatirea documentelor necesare diferitelor forme de pensionare

Intocmirea dosarului de pensionare

Depunerea dosarului la Casa Teritoriala de Pensii

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Oferirea informatiilor privind problemele de personal

Identificarea solicitarilor

Oferirea informatiilor necesare

Cunostinte de legislatia muncii

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Administrarea bazei de date de evidenta a personalului utilizand pc-ul

Stabilirea cerintelor bazei de date de personal

Intretinerea bazei de date de personal

Obtinerea de rapoarte din baza de date de personal

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Recapitulare

Ziua IV

09:00 - 10:30 Intocmire statului de plata pentru personalul incadrat

Culegerea de informatii necesare intocmirii statului de plata

Calcularea salariilor realizate de catre fiecare persoana

Calcularea obligatiilor societatii fata de bugetul de stat

Transmiterea celor abilitati informatiile din statul de plata

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Intocmirea si depunerea declaratiilor privind contributiile la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale, asigurarilor de somaj si pentru asigurarile de sanatate ( DECLARATIE 112)

Intocmirea declaratiilor

Transmiterea declaratiilor

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Concluzii

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 – 17:00 Simulare test

Ziua V - examen - consta in sustinerea unui proiect realizat pe parcursul programului si o proba scrisa sub forma unui test grila prin care se evalueaza cunostintelor acumulate.

Lectorul cursului este Luminita Neagoe

Luminita este trainer autorizat CNFPA cu o experienta de 5 ani in domeniu, iar in cadrul Euro Best Team este lector pentru cursurile Inspector Resurse Umane si Auditor de calitate. Luminita Neagoe este absolventa a Academiei de Studii Economice si a Facultati de Drept din Bucuresti si este Master in Contabilitate, Control si Expertiza in cadrul ASE Bucuresti si stagiar la Corpul Expertilor Contabili din Romania. Luminita are experienta in consultanta privind elaborarea documentatiei de certificare a calitatii, precum si in procesele de gestiune a resurselor umane, incepand cu elaborarea strategiei de resurse umane, recrutarea si evidenta personalului, organizarea departamentelor, carnete de munca, state de plata, dosare de pensionare. A sustinut numeroase sesiuni de training atat pentru firme private cat si pentru personalul dn administratia publica.

Conditii de inscriere

Pentru inscriere va rugam sa completati si sa trimiteti formularul de inscriere de pe site. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat (daca este cazul), precum si o copie a cartii de identitate si o copie dupa ultima diploma de studii absolvite.

SC Euro Best Team SRL

RO95BTRL04101202E64311XX

Banca Transilvania, Agentia Centrul Civic, Bucuresti.

Persoana de contact: Madalina Nedelcu- 0726.615.538

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euro-best-team/inspector-resurse-umane-acreditat-cnfpa-28-iulie-11-august-2012-camera-de-comert-bucuresti