NOU! Curs acreditat Inspector Salarii – 10-24 mai 2012, Camera de Comert Bucuresti

BUCURESTI - 21 martie 2012

Comunicat tip General in Afaceri

Euro Best Team organizeaza cursul acreditat CNFPAInspector Salarii – cod COR 335903. In cadrul acestui curs se va pune accent pe prezentarea cadrului legislativ privind salarizarea, pe calcul contributiilor angajatilor si angajatorului aferente bugetului de stat si pe intocmirea declaratiei unice 112 - Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 30 martie 2012 beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv 700 lei. Dupa aceasta data, taxa este de 1000 lei. Mai multe detalii pe www.eurobestteam.ro

Cod COR - 335903 (cod COR vechi 344903) - studii medii

PERIOADA DE DESFASURARE: 10-11 mai, 17-18 mai si examen pe 24 mai 2012

Durata cursului este de 4 zile, 6 ore pe zi, de dimineata de la orele 9.00 pana dupa amiaza la orele 17.00

LOCATIE: Bucuresti, Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti sau la sediul EBT (in functie de numarul cursantilor)

 

FORMULARUL DE INSCRIERE il puteti completa pe www.eurobestteam.ro

 

PRETUL CURSULUI: Completati formularul de inscriere pana la data de 30 martie 2012 si beneficiati de taxa redusa de 600 de lei. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 1000 de lei. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs, taxele de evaluare si certificare CNFPA.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

 

Unde este recunoscut programul?

Cursul este recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si este autorizat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor (CNFPA), la finalizarea lui acordandu-se un certificat de absolvire avizat de CNFPA.

Programul de formare profesionala se finalizeaza cu un examen de absolvire organizat in conformitate cu Ordinul nr. 501/5.253/2003 al Ministrului Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si al Ministrului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, pentru aprobarea Metodologiei certificarii formarii profesionale a adultilor.

Certificatele eliberate la absolvirea cursurilor au regimul actelor de studii si sunt recunoscute la nivel national de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, conform Ordonantei Guvernului Romaniei nr. 129/2000.

Pentru recunosterea internationala a certificatelor CNFPA eliberate dupa finalizarea cursului este necesara apostilarea (tari semnatare ale Conventiei de la Haga) sau supralegalizarea (tari nesemnatare ale Conventiei de la Haga).

 

La finalul cursului de Inspector salarii, absolventii, datorita pregatirii practice din timpul cursului, vor fi capabili sa gestioneze toate procedurile specifice activitatii de gestionare a salariilor si sa opereze cu toate documentele din departament, sa deprinda abilitatile de informare si documentare privind modificarile legislative, sa mentina relatia cu autoritatile publice si sa lucreze in sistemele electronice specifice.

Competente dobandite in urma cursului:  

1. Dezvoltarea profesională

2. Planificarea activităţilor proprii

3.  Introducerea datelor aferente salariilor

4.  Intocmirea documentelor specifice salarizarii

5. Gestionarea documentelor specifice salarizării

6. Transmiterea documentelor si informatiilor specifice salarizarii

Cursul are un puternic caracter interactiv, îmbinând elemente de teorie cu activităţi practice. Acest curs îşi propune să sprijine participanţii în dezvoltarea competenţelor specifice ocupaţiei de Inspector salarii, o atenţie deosebită acordându-se dezvoltării abilităţilor practice. 

Cui se  adresează cursul: atât persoanelor care doresc să se pregătească pentru această profesie, cat si inspectorilor salarii care şi-au dobândit parţial competenţele pe căi informale si doresc o perfectionare in acest domeniu. In unităţile care nu au serviciu de salarizare distinct, Inspectorul salarii poate face parte fie din Departamentul de Resurse Umane, fie din Departamentul Contabilitate, in funcţie de organizarea respectivei entităţi. 

Metoda de instruire

Programul utilizează tehnici europene de predare şi instruire, se bazează pe interactivitate, aplicaţii, exerciţii şi oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta rapid aptitudinile, abilităţile şi competenţele specifice acestui domeniu.

Structura cursului:

Partea teoretica a cursului are loc pe durata a 4 zile de curs de la 9.00 la 17:00 la sala, iar perioada de practica este reprezentata de studiul individual.

 

AGENDA CURSULUI:

 Ziua I 

09:00 - 10:30    Sesiune introductivă – prezentare participanţi şi curs

                       Elemente introductive, concepte si principii de baza                        

10:30 - 10:45    Pauză de cafea

10:45 - 12:15    Actualizarea bazei de date (spre exemplu, introducerea noilor angajaţi, demisii/demiteri/pensionări, calculul indemizaţiilor de concediu medical, concediu de odihnă), întocmirea unor rapoarte etc.

12:15 - 13:45   Pauză de prânz

13:45 - 15:15   Introducerea datelor aferente salariilor - Programe informatice: Ciel, WizSalary, SAGA, etc.

                      Inserarea datelor aferente salariilor - Date: coeficienţi de salarizare, numarul de ore lucrate, zile de concediu de odihnă/medical, etc.

                      Documente primare specifice: pontaje, certificate de concediu medical, cereri de concediu de odihnă, decizii, etc

                      Salvarea datele introduse

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Verificarea datelor introduse

                      Întreţinerea bazei de date de evidenţă a salariilor personalului

 

 Ziua II 

09:00 - 10:30  Intocmirea documentelor specifice salarizarii

                     Calcularea salariilor cuvenite personalului -  Tipuri de salarizare: regie, acord, etc.

10:30 - 10:45  Pauză de cafea

10:45 - 12:15  Calcularea impozitelor si taxelor datorate

                     Realizarea statului de plata pentru personalul incadrat

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Generarea declaraţiile privind contribuţiile la bugetul de stat

                     Generarea fişelor fiscale

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 – 17:00 Recapitulare

 

 Ziua III 

09:00 - 10:30 Gestionarea documentelor specifice salarizării

                    Documentele specifice salarizării: state de plata, fise fiscale, declaraţii, certificate medicale, etc

                    Sortarea documentelor specifice salarizării

10:30 - 10:45 Pauză de cafea

10:45 - 12:15 Depozitarea documentelor specifice salarizării - Norme cu privire la păstrarea şi arhivarea documentelor: Legea Contabilităţii, Legea fondului arhivistic naţional al României.

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Arhivarea documentelor specifice salarizării  -  Criterii de arhivare: ordine cronologică, pe tipuri de documente, etc

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Recapitulare

 

 Ziua IV 

09:00 - 10:30 Transmiterea documentelor si informatiilor specifice salarizarii

                     Identificarea documentelor specifice salarizării

                     Documentele de transmis - în exteriorul unităţii: declaraţii, fişe fiscale, etc.; în interiorul unităţii: state de salarii, rapoarte de sinteza, etc

10:30 - 10:45  Pauză de cafea

10:45 - 12:15 Stabilirea modalităţilor de transmitere - Modalităţi de transmitere a documentelor/informatiilor : e-mail, poştă, curier, fax, delegat, etc.

               Expedierea documentelor specifice salarizării - Destinaţia documentelor : instituţii publice , alte departamente din organizatie (contabilitate, conducerea administrativa)

                     Persoane abilitate: personalul din departamentele de Salarizare, Contabilitate, Resurse Umane, Informatică, angajatorul

                     Instituţii abilitate: Instituţii din subordinea Ministerului Finanţelor, Ministerului Muncii, etc

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Comunicarea informaţiilor specifice salarizării - Informaţii: modul de calcul al salariilor, modul de calcul al taxelor/impozitelor, costurile salariale, etc

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 – 17:00  Recapitulare

 

Ziua V - examen - consta in sustinerea unui  proiect realizat pe parcursul programului si o proba scrisa sub forma unui test grila prin care se evalueaza cunostintelor acumulate. 

 

Lectorul cursului

Luminita Neagoe 

Luminita este trainer autorizat CNFPA  cu o experienta de 5 ani in domeniu, iar in cadrul Euro Best Team este lector pentru cursurile Inspector Resurse Umane si Auditor de calitate. Luminita Neagoe este absolventa a Academiei de Studii Economice si a Facultati de Drept din Bucuresti si este Master in Contabilitate, Control si Expertiza in cadrul ASE Bucuresti si stagiar la Corpul Expertilor Contabili din Romania. Luminita are experienta in consultanta privind elaborarea documentatiei de certificare a calitatii, precum si in procesele de gestiune a resurselor umane, incepand cu elaborarea strategiei de resurse umane, recrutarea si evidenta personalului, organizarea departamentelor, carnete de munca, state de plata, dosare de pensionare. A sustinut numeroase sesiuni de training atat pentru firme private cat si pentru personalul dn administratia publica. 

 

Condiţii de înscriere

Pentru înscriere vă rugăm să completati si sa trimiteţi formularul de inscriere de pe site. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs  va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat (daca este cazul), precum si o copie a cartii de identitate si o copie dupa ultima diploma de studii absolvite.

 

SC Euro Best Team SRL

RO95BTRL04101202E64311XX

Banca Transilvania, Agentia Centrul Civic, Bucuresti.

 

Persoana de contact: Madalina Nedelcu- 0726.615.538

http://www.eurobestteam.ro/

http://eurobestteam.blogspot.com/

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.

Taguri: curseurocnfpaBESTisacreditatinspectorsalariiebtsalarizareteam
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euro-best-team/nou-curs-acreditat-inspector-salarii-10-24-mai-2012-camera-de-comert-bucuresti