In aceasta perioada, in care vanzarile scad, Euroexpo iti aduce mai multi clienti.

BUCURESTI - 25 noiembrie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Conform studiilor de specialitate, canalele de promovare interactive sunt singurele care isi pastreaza eficienta în momente de criza economica. Folosite coerent si consistent, aceste actiuni de interactiune directa cu clientii si consumatorii finali pot oferi noi oportunitati de afaceri, notorietate marcii precum si cresterea increderii pietei in serviciile si produsele oferite. Din acest punct de vedere, eficienta târgurilor si expozitiilor nu mai trebuie demonstrata.
68% din participantii la targuri si expozitii sunt convinsi ca vanzarile decurg mai usor si mai rapid deoarece potentialul client a vazut in stand produsele companiei.
63% considera ca acestea sunt de mare ajutor in castigarea/pastrarea cotei de piata.
67% apreciaza ca participarea la aceste evenimente creste gradul de recunoastere a brandului companiei/produselor prezentate.*

In aceasta perioada, in care vanzarile scad, Euroexpo iti aduce mai multi clienti.

Permanent aproape de dumneavoastra de mai bine de 7 ani, Euroexpo Trade Fairs continua sa va ofere si in aceasta perioada dificila noi instrumente si vehicule de promovare prin targurile organizate in 2010. Mai multi clienti si mai multe afaceri incheiate de dumneavoastra, mai multa expunere a brandului dumneavoastra, sunt obiectivele noastre pentru anul urmator. Targurile Euroexpo vor fi organizate la acelasi standard inalt de calitate si profesionalism, unic in domeniul expozitiilor, cu care ne mandrim.
Noua arhitectura a programului expozitional 2010 al Euroexpo Trade Fairs cuprinde 12 evenimente, din care 6 in premiera - Wellness Show, Jewellery Show, Cleaning Show, Transport & Logistic Show, Auto Tehnic Show, Deluxe Jewellery & Watches.
Evenimentele organizate de Euroexpo Trade Fairs anul urmator vor beneficia de promovare foarte puternica datorita realizarii de parteneriate media strategice.

Program Expozitional Euroexpo 2010
Wellness Show - sanatate, frumusete si îngrijire corporală - 05.03 – 07.03.2010
Jewellery Show - bijuterii si accesorii - 05.03 – 07.03.2010
Kidex (primavara)- expozitie pentru copii & mamici- 25.03 – 28.03.2010
Cleaning Show - servicii de curatenie profesionala - 14.04 – 17.04.2010
Baby Boom (Constanta) - expozitie pentru copii & mamici - 03.09 – 05.09.2010
digital Print & Sign - tipar digital, flexografic si signaletica - 22.09 – 25.09.2010
Gifts Show - obiecte promotionale - 22.09 – 25.09.2010
Transport & Logistic Show - transporturi si logistica - 22.09 – 25.09.2010
Auto Tehnic Show - piese, accesorii, service si intretinere auto - 22.09 – 25.09.2010
Baby Boom (Cluj) - expozitie pentru copii & mamici - 14.10 – 16.10.2010
Deluxe Jewellery & Watches - bijuterii si accesorii de lux - 19.11 – 21.11.2010
Kidex (iarna) - expozitie pentru copii & mamici - 02.12 – 05.12.2010

* Centre for Exhibition Industry Research (CEIR), SM37 – The Cost Effectiveness of Exhibition Participation: Part 1

Despre Euroexpo Trade Fairs

Euroexpo Trade Fairs este cunoscut pentru organizarea unor evenimente de renume ca Luxury Show, Print Show si Advertising Show.
Euroexpo Trade Fairs este unul din liderii de piata in domeniul organizarii si productiei de targuri, expozitii si evenimente speciale, ocupand a doua pozitie in “Top 10 Organizatori de targuri si expozitii din Romania”.

Va stam la dispozitie pentru detalii cu privire la Euroexpo Trade Fairs si evenimentele sale.
Mihaela Amzar,
PR Manager

mihaelaamzar@euroexpo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euroexpo-trade-fairs/in-aceasta-perioada-in-care-vanzarile-scad-euroexpo-iti-aduce-mai-multi-clienti-