Gemius si Evensys prezinta rezultatele studiului “Leading Brands” la conferinta Digital Marketing Forum

BUCURESTI - 4 martie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Internet

In cadrul conferintei Digital Marketing Forum, ce va avea loc pe data de 6 martie la Crowne Plaza Hotel, vor fi prezentate rezultatele studiului Leading Brands realizat de Evensy in colaborare cu Gemius.

“Leading Brands” este un studiu anual derulat de catre Gemius si Evensys. Scopul studiului consta in evaluarea prezentei online a brandurilor si in identificarea brandurilor de top din patru mari domenii: Telecom, Auto, Ingrijire Personala si Banking. Studiul isi propune sa stabileasca care sunt cele mai populare si de incredere branduri romanesti in viziunea internautilor.

“Cu fiecare an prezenta online a brandurilor devine tot mai complexa si este mai greu de evaluat iar rezultatele obtinute in urma studiului ofera informatii relevante atat pentru marketeri si pentru companii cu privire la perspectiva consumatorilor. La a sasea editie consecutiva, studiulLeading Brands” a devenit deja o traditie si ofera posibilitatea urmaririi tendintelor de perceptie a brandurilor de catre utilizatorii romani de Internet.» declara Catalin Emilian, Country Manager, Gemius Research Romania.

Comparativ cu anii anteriori, pentru utilizatorii de Internet din Romania a crescut importanta faptului ca serviciile/produsele brandurilor sa fie inovative, in timp ce a scazut ponderea  notorietatii in calcului indicelui ce defineste un brand de top.In ceea ce priveste caracteristicile care definesc prezenta online a unui brand, fata de anii precedenti, utilizatorii de Internet care au participat la studiu aloca o importanta mult mai mare posibilitatii de achizitionare a produselor/serviciilor online. Rezultatele in intregime si topurile pe domenii vor fi prezentate pe larg pe 6 martie la conferinta Digital Marketing Forum de la Crowne Plaza Hotel din Bucuresti.

« In ultimii ani, Internetul a devenit in Romania un mediu de comunicare matur care ofera rezultate, fie de vanzari, fie de performance, fie de notorietate. Studiul Online Leading Brands realizat de Gemius in parteneriat cu Evensys confirma aceste rezultate dezvaluind modul in care au performat brandurile in online si oferind informatii pretioase advertiserilor si agentiilor. Pe scurt, conform sloganului Digital Marketing Forum 2013 “Internet Sells’” declara Cristian Manafu, Managing Partner Evensys.

Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesati www.digitalforum.ro.

 

 

Despre Evensys

Cu 7 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 6 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Human Resources, Real Estate si Retail.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evensys/gemius-si-evensys-prezinta-rezultatele-studiului-leading-brands-la-conferinta-digital-marketing-forum