Se cauta idei proaspete si studenti creativi!

BUCURESTI - 23 mai 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Cu ocazia evenimentului Idea Forum, Evensys organizeaza un concurs dedicat studentilor pasionati de marketing si comunicare. Conferinta Idea Forum se va desfasura in perioada 10-11 iunie 2008 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel si este organizata de Evensys in colaborare cu Graffiti BBDO, Pepsi si Lipton.

Se cauta idei proaspete si studenti creativi!

Concursul consta in trimiterea unei idei la adresa de mail andreea.hanganu@evensys.ro alaturi de datele personale (nume, telefon, e-mail) pana in data de 2 iunie, orele 17:00. Trimiterea datelor de contact este conditie obligatorie pentru validarea inscrierii in concurs. Ideile pot fi despre absolut orice, cu singura conditie de a avea legatura cu marketingul, publicitatea, media sau internet. Poate fi o idee de reclama, o idee de produs sau chiar o idee de ambalaj. Ideea trimisa trebuie sa inceapa cu What IF / Ce-ar fi daca… si sa nu depaseasca 1.500 de caractere. Pot fi trimise mai multe idei de catre aceeasi persoana.

Toate ideile trimise vor trece mai intai printr-un proces de selectie preliminar, asigurat de juriul format din specialisti in domeniu pentru ca apoi sa fie postate pe blogul evenimentului. In final, vor fi selectate 5 persoane care vor fi invitate sa participe gratuit la cele doua zile ale evenimentului Idea Forum.

Castigatorii vor fi anuntati telefonic pe data de 6 iunie. De asemenea, ei vor fi anuntati pe site-ul evenimentului.

“Idea Forum 2008 isi propune sa fie un eveniment de referinta pentru industria de marketing din Romania. Este nevoie de profesionisti, de persoane capabile, cu viziune, care sa aduca un suflu nou, o perspectiva creativa si inedita pietei. Concursul nostru vine in sprijinul noii generatii de practicieni, propunandu-si sa fie o rampa de lansare pentru tinerii talentati si creativi”, spune Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.

Idea Forum este un eveniment de 2 zile, care isi propune sa prezinte cele mai noi si creative idei de marketing si strategie. Prima zi a evenimentului este consacrata unei serii de conferinte sustinute de specialisti romani si internationali. A doua zi a evenimentului, 11 iunie, va fi dedicata unor seminarii interactive, sustinute de Ed Cotton (Strategy Director, BSSP, USA) si Dom O’Brien (Emerging Technologies, Director, GLUE, Londra).

Mai multe detalii despre eveniment si despre concurs puteti gasi accesand site-ul www.ideaforum.ro.

Despre Evensys

DESPRE ORGANIZATORI:

EVENSYS este companie cu 2 ani de experienta in organizarea de evenimente si meeting-uri corporate. Evensys este specializata pe dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii si acopera trei domenii de activitate: Marketing si Internet, Real Estate si Financiar. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale care privesc atat industria de business locala cat si din Europa Centrala si de Est.

Evensys numara in portofoliul sau o gama variata de evenimente, in anul 2008 dezvoltand atat conferinte si forumuri - Retail Investment Forum (prima editie, 22 mai), Retail Innovation Conference (prima editie, 27 mai), Idea Forum (editia a doua, 10-11 iunie), WebStock (prima editie, 24 iunie). Pe langa toate acestea, platforma de comunicare Toolbox a fost completata cu noi evenimente, precum Toolbox| Non-TV Advertising (prima editie, 28 mai). La inceputul acestui an a fost lansata o noua platforma de comunicare, Advertising 2.0, in cadrul careia vor avea loc seminarii precum Blogging for Companies (22 aprilie), Marketing for Residential Market (17 iunie), Search Engine Marketing (25 iunie), Marketing for Financial Services (4 iunie). De asemenea Evensys este organizatorul primului club de networking destinat investitorilor in Real Estate - Real Estate Investor' Society (250 membri), club sustinut de catre UnicreditTiriac Bank si Eurisko.
Evensys Consult
office@evensys.ro
Tel: 021/231.72.13/14/15
Fax: 021/231.72.16
Web: www.evensys.ro
andreea.hanganu@evensys.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evensys/se-cauta-idei-proaspete-si-studenti-creativi