Ultimele zile de inscriere la cea de-a doua editie Shopper Marketing Conference

BUCURESTI - 31 octombrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Au mai ramas doua zile de inscriere la cea de-a doua editie a evenimentului Shopper Marketing Conference, care va avea loc in zilele de 4 si 5 noiembrie la Crowne Plaza Hotel. Evenimentul este organizat de Evensys in parteneriat cu OgilvyAction si sponsorizat de Arctic.

Ultimele zile de inscriere la cea de-a doua editie Shopper Marketing Conference

In prima zi a evenimentului, pe 4 noiembrie, vor avea loc prezentari sustinute de specialisti internationali de top din marketing – Hugh Boyle (Head of Digital EAME, OgilvyAction) si Alain Thys (Partner, FutureLab).

Hugh Boyle va oferi celor prezenti informatii pretioase si solutii pentru a profita in mod constructiv si eficient de oportunitatile deschise de progresul tehnologic in spatiul de retail, accentuand impactul canalelor de comunicare netraditionale asupra comportamentului de cumparare al romanilor.

Alain Thys va incerca sa redescopere cumparatorul, prezentand caracteristicile distinctive ale noii generatii de consumatori.

Printre vorbitorii din cadrul evenimentul se numara specialisti care vor contribui la intregirea imaginii asupra strategiilor de promovare si comunicare la punctul de vanzare, evidentiind importanta crearii unei relatii cat mai apropiate intre brand si cumparatorul sau - Andy Lita (Business Unit Director, OgilvyAction), Luiza Moraru (Head of Retail Department, CB Richard Ellis│Eurisko), Tzafrir Granat (Vicepresedinte Marketing, Muller Dairy Romania), Mona Opran (Managing Director, Saatchi & Saatchi Romania), Bogdana Baltasiu (Client Sales & Service Manager, Nielsen Romania), Roxana Baciu (Editor, Magazinul Progresiv), Flavian Pandele (Managing Director, IMS Retail Bucharest) si Tudor Fulea (Managing Partner TruMedia Research, Leo Burnett).

Andy Lita (Business Unit Director, OgilvyAction) va discuta in cadrul primei sesiuni a evenimentului despre cat de mult influenteaza spatiul de retail decizia de cumparare.

Luiza Moraru (Head of Retail Department, CB Richard Ellis│Eurisko) va oferi celor prezenti informatii relevante legate de elementele diferentiatoare intre malluri, si cum influenteaza acestea procesul de achizitie.

Tzafrir Granat (Vicepresedinte Marketing, Muller Dairy Romania) va prezenta noile oportunitati si solutii de marketing in spatiul de retail, ce se intrevad in viitorul apropiat.

Mona Opran (Managing Director, Saatchi & Saatchi Romania) discuta despre motivele care stau in spatele deciziei de cumparare precum si oprelistile intampinate de clienti.

Bogdana Baltasiu (Client Sales & Service Manager, Nielsen Romania) ne va spune prin ce se diferentiaza cumparatorul roman de cel european, sau chiar de cel din tarile apropiate geografic de Romania.

Cea de-a doua zi, 5 noiembrie, va consta in doua seminarii foarte aplicate si interactive, sustinute de cei doi specialisti internationali Hugh Boyle si Alain Thys, care vor aprofunda temele abordate in cadrul conferintei si vor oferi solutii viabile pentru o promovare cat mai creativa a brandurilor.

“ Luand in considerare contextul social si economic actual, companiile trebuie sa se orienteze rapid catre modalitati creative de comunicare cu clientii lor, astfel sporindu-si sansele de vizibilitate si succes la punctul de vanzare. Vorbitorii invitati sa participe la cea de-a doua editie Shopper Marketing Conference vor oferi informatii dintre cele mai inovative si solutii din cele mai neconventionale, totul pentru ca, la finalul zilei, participantii sa plece convinsi ca au toate materialele disponibile unei noi lupte la ”, afirma Dana Dumitrescu, Managing Partner, Evensys Consult.

Hugh Boyle are o experienta de peste 14 ani in cadrul industriei media interactive, iar in anul 1998 a fondat propria sa companie de productie in new media. De-a lungul carierei sale, Hugh a fost responsabil pentru designul si dezvoltarea multor site-uri de top, pentru clienti precum Motorola, Coca-Cola, Virgin Atlantic, Toshiba, GSK, Johnson & Johnson si Volvo.

Alain Thys este partener fondator al FutureLab, un boutique de management al inovatiei, ce ofera companiilor solutii viabile si idei creative de promovare.Portofoliul sau de clienti a inclus, de-a lungul timpului, nume sonore ca Reebok, Rockport, marca de cosmetice de lux Z.Bigatti, Ingram Micro, HP si Lexus, companii pe care le-a consiliat cu succes in efortul acestora de a ajunge mai usor la cumparatori sau de a redefini experienta firmei in gestionarea relatiei cu clientul.

Mai multe informatii despre eveniment sunt disponibile accesand www.shopper-marketing.ro.

Despre Evensys

EVENSYS este companie cu 2 ani de experienta in organizarea de conferinte si seminarii proprii si acopera patru domenii de activitate: Marketing, Internet, Real Estate si Financiar. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale care privesc atat industria de business locala cat si din Europa Centrala si de Est.
Evensys Consult
office@evensys.ro
Tel: 021/231.72.13-15
Fax: 021/231.72.16
Web: www.evensys.ro

andreea.hanganu@evensys.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evensys/ultimele-zile-de-inscriere-la-cea-de-a-doua-editie-shopper-marketing-conference