Elemente care fac din publicitatea neconventionala, solutia ideala de promovare

BUCURESTI - 18 ianuarie 2017

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, Logistica/Transport, Retail, Internet

Live site

Publicitatea neconventionala definita ca o colectie de strategii de marketing low-cost, ce au un impact puternic asupra perceptiei si atitudinii consumatorului fata de un produs / serviciu, dezvolta metode creative de propagare a mesajului publicitar, remarcandu-se prin originalitatea folosirii elementelor ce alcatuiesc peisajul urban.

Publicitate neconventionala

Publicitate neconventionala

 Esenta publicitatii neconventionale este atingerea obictivelor conventionale, cum ar fi profitul si satisfactia, folosind metode neconventionale, cum ar fi investirea creatvitatii in locul resurselor financiare. Publicitatea neconventionala functioneaza pentru ca este usor de inteles si de implementat, aducand simplitatea intr-o lume complicata. 

Jay Conrad Levinson

Strategia publicitatii neconventionale, adaptata corect publicului-tinta caruia se adreseaza, starneste interesul si castiga acoperire gratuita in online.  Inventivitatea campaniilor nu are limite, insa exista anumite elemente de baza, care asigura succesul unei campanii iesite din tipar, cum ar fi:

Cost-eficienta

Publicitatea neconventionala reprezinta o buna alternativa a campaniilor clasice de promovare, care se bazeaza in mare masura pe un mesaj unidirectional. Cost-eficienta permite chiar si companiilor cu bugete mici de marketing, sa obtina un impact mult mai mare decat prin intermediul mass-media traditionale.

Diferentiere

Prin definitie, publicitatea neconventionala difera de mesajele de marketing traditionale si are capacitatea de a iesi in evidenta, de a crea ceva unic, care atrage atentia si nu poate fi ignorata.

Imbunatatirea / construirea imaginii

Construirea si implemenatarea unei campanii de publicitate neconventionala, eticheteaza in mintea consumatorului, produsul sau serviciul promovat ca fiind unic. Acest lucru face ca oamenii sa isi doreasca sa impartaseasca experienta lor cu altii, contribuind semnificativ la imbunatatirea sau construirea imaginii unei companii.

Impresii ce dureaza in timp

Publicitatea neconventionala incurajeaza consumatorul sa ofere un feedback instant despre cum a fost gandit conceptul creativ sau despre produsul / serviciul promovat. Acest lucru poate lasa o amprenta adanca in mintea oamenilor, comparativ cu experientele bazate doar pe vizualizarea sau ascultarea unei reclame.

Fara indoiala, cel mai mare avantaj al publicitatii neconventionale ramane nelimitarea solutiilor creative dezvoltate, cat si faptul ca nu exista nicio modalitate corecta sau gresita de a face acest lucru.

Agentia de publicitate neconventionala, EVIA MEDIA, livreaza idei si concepte creative unice, realizeaza si gestioneaza proiecte speciale orientate catre consumator, in conformitate cu nevoile specifice ale fiecarui tip de business.

Despre EVIA BUSINESS SOLUTIONS

EVIA MEDIA - Un concept eficient de publicitate neconventionala
http://www.eviamedia.ro

Evia Media este o agentie de publicitate neconventionala, infiintata din dorinta de a oferi un alt mod de promovare outdoor si indoor.

Serviciile noastre includ:
- publicitatea pe / in taxi si pe spatiu on-hold
- publicitatea in reteaua proprie de lifturi
- publicitatea pe mijloacele de transport in comun

Vizitati http://www.eviamedia.ro si alegeti-ne ca partener pentru campanii de promovare reusite!

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evia-media/elemente-care-fac-din-publicitatea-neconventionala-solutia-ideala-de-promovare