Profilul clientului de taxi. De ce sa alegem Publicitatea in / pe TAXI?

BUCURESTI - 23 iunie 2015

Comunicat tip Produse / Servicii in Auto, Afaceri, Media / Publicitate, Social, Logistica/Transport

Live site

Publicitatea pe taxi nu poate trece neobservata. O masina de taxi produce mii de impresii intr-o singura zi, oferind un grad mare de acoperire si mobilitate. Clientii companiilor de taxi au varste, preocupari diferite, un grad diferit de educatie, stare materiala sau sociala, sunt la curent cu noile tendinte, sunt receptivi la nou si interesati de tot ceea ce piata le ofera.

Publicitate pe / in taxi

Publicitate pe / in taxi

Intr-o lume de business din ce in ce mai competitiva, nevoia de a gasi mijloace noi si eficiente de promovare, a condus la aparitia publicitatii pe / in taxi.  Panourile de publicitate statice si orice alte tipuri de strategii de marketing outdoor conventionale targeteaza o audienta limitata, specifica zonelor in care sunt amplasate.

Taxiurile reprezinta unul dintre principalele mijloace de transport si tranziteaza cele mai aglomerate zone ale oraselor. O singura masina de taxi transporta anual aproximativ 20.000 de calatori.

Participantii la trafic consuma involuntar mesajele publicitare afisate pe masinile de taxi. In urma studiilor efectuate, s-a constatat ca tinerii si adultii cu varste intre 18-40 de ani petrec, in medie, 20 ore pe saptamana in masina, in trafic, iar timpul mediu petrecut de un client in taxi este de 20-25 minute. Acest lucru transforma taxiurile intr-o unealta eficienta de promovare, ce asigura vizibilitate extinsa, iar costurile per mia de impresii create sunt scazute comparativ cu alte medii de publicitate.

Majoritatea clientilor de taxi au studii superioare, sunt angajati si au venituri peste media veniturilor din Romania. In functie de varsta, clientii comanda un taxi din motive diverse, dar cu scopuri precise:

- 18 – 34 ani: Divertisment (restaurante, baruri, cluburi)

- 25 – 49 ani: Intalniri de afaceri, pregatirea unei calatorii

- 35 – 54 ani: Hoteluri, atractii turistice

- 35+ ani: Necesitati, serviciu, shopping

Tendinte in comportamentul clientilor de taxi:

- 86% viziteaza un restaurant cel putin o data pe saptamana;

- 81% viziteaza un bar cel putin o data pe saptamana;

- 57% viziteaza un club de noapte cel putin o data pe saptamana;

- 64% merg frecvent la restaurant sau mall;

- 78% merg la cinema

- 63% merg la aeroport;

- 31% participa la evenimente sportive importante;

- 91% utilizeaza un telefon mobil;

- 42% petrec concedii in strainatate;

- 16% se deplaseaza in afara orasului;

- 63% au asigurari de viata;

- 72% beneficiaza de servicii medicale private.

Despre EVIA BUSINESS SOLUTIONS

EVIA MEDIA - Un concept eficient de publicitate neconventionala
http://www.eviamedia.ro

Evia Media este o agentie de publicitate neconventionala, infiintata din dorinta de a oferi un alt mod de promovare outdoor si indoor.

Serviciile noastre includ:
- publicitatea pe / in taxi si pe spatiu on-hold
- publicitatea in reteaua proprie de lifturi
- publicitatea pe mijloacele de transport in comun

Vizitati http://www.eviamedia.ro si alegeti-ne ca partener pentru campanii de promovare reusite!

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evia-media/profilul-clientului-de-taxi-de-ce-sa-alegem-publicitatea-in-pe-taxi