Ultimele zile de inscrieri la workshop-ul Excelenta in Customer Service

BUCURESTI - 4 decembrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Excelenta in Customer Service
- 9 - 12 decembrie 2008 -

Ultimele zile de inscrieri la workshop-ul Excelenta in Customer Service

Clientul secolului XXI

'Eu sunt clientul vostru.

Vreau sa-mi satisfaceti cerintele.

Daca adaugati atentie si o atitudine prietenoasa voi deveni o reclama ambulanta a firmei si a produselor voastre.

Daca imi ignorati nevoile, imi aratati ca nu va pasa, nu ma bagati in seama si va purtati ca niste neciopliti, eu voi inceta sa mai exist - din punctul vostru de vedere.

Sunt sofisticat – mult mai sofisticat decat acum cativa ani. Cerintele si nevoile mele sunt mai complexe. Am crescut obisnuindu-ma cu lucruri de calitate. Am bani de cheltuit.
Sunt egoist. Sunt sensibil. Sunt mandru. Egoul meu are nevoie de incurajari si protectie din partea unui personal prietenos.

Pentru mine e important sa imi apreciati munca si realizarile. Intr-un final, atunci cand cumpar produsele si serviciile voastre, si banii mei sunt cei care va hranesc.
Sunt un perfectionist. Vreau cat mai multa valoare de banii pe care ii cheltuiesc.

Atunci cand o sa va critic produsele sau serviciile – si o voi face cu siguranta in fata oricui ma va asculta, cand voi fi nemultumit - este bine sa luati aminte. Sursa nemultumirilor mele vine din ceva ce serviciile sau produsele voastre nu mi-au oferit.

Gasiti sursa aceasta si eliminati-o pentru ca daca nu o faceti, veti pierde toate tranzactiile cu mine si cu prietenii mei.

Sunt capricios. Alte firme ma bombardeaza cu oferte de genul “mai mult pentru mai putini bani”. Ca sa continuam afacerile impreuna trebuie sa-mi oferiti ceva mai bun decat ceilalti.

Astazi sunt clientul vostru, dar trebuie sa-mi dovediti in continuare ca am facut cea mai buna alegere selectand produsele si serviciile voastre inaintea altora.

Cu sinceritate,
Clientul vostru'

Daca recunosti in aceasta scrisoare profilul clientului cu care interactionezi zilnic, sau chiar pe tine insuti, atunci stii deja ca abordarea traditionala in customer service nu mai este de actualitate.

Participa la cursul Excelenta in Customer Service, pentru a dobandi un set cu totul nou de abilitati, care iti permite sa:
- te conectezi cu oamenii din momentul in care incepi sa discuti cu ei
- discuti situatii delicate cu tact si ... gratie
- dezamorsezi clientii furiosi si sa ii transfori in aliati
- ii faci pe oameni sa se simta importanti si speciali
- vorbesti cu fiecare client pe limba lui
- controlezi tranzactiile si sa le aduci la un sfarsit “neted” si productiv.

Despre Exec-Edu - Formare Continua Manageriala

EXEC-EDU este compania creata de ASEBUSS, cea mai veche si prestigioasa scoala de afaceri romano-americana din Romania, pentru a le oferi managerilor cursuri de formare continua si consultanta si a veni in completarea programului Executive MBA, organizat in colaborare cu Kennesaw State Univeristy, Atlanta, SUA.
De la lansarea activitatii de formare continua manageriala, in anul 1996, oferta noastra de programe s-a diversificat continuu, raspunzand nevoilor tot mai complexe de perfectionare a managerilor si organizatiilor din care fac parte.
De 11 ani, formam lideri vizionari, creativi, pregatiti sa faca fata celor mai dure provocari, intr-un mediu de afaceri global, aflat intr-o continua schimbare.

Date de contact:
Mihnea Rasca

Tel: 021.319.64.40
mihnea@asebuss.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/exec-edu-formare-continua-manageriala/ultimele-zile-de-inscrieri-la-workshop-ul-excelenta-in-customer-service