Expectancy-Value Model (of Brand Evaluation)

Definitie Expectancy-Value Model (of Brand Evaluation)

Model folosit in studiul proceselor de luare a deciziei de cumparare in contextul existentei mai multor brand-uri alternative. In acest model sunt catarite atributele brand ului convingerile clinetului despre fiecare atributele fiecarui brand sunt multiplicate cu respectivele marimi pentru a afla ratele de preferinta a alternativelor. Alte modele de evaluare a brand ului sunt: modelul brnad ului ideal, modelul conjunctiv, modelul disjunctiv, modelul lexicografic si modelul determinantei.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Expectancy-Value Model (of Brand Evaluation)? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Expectancy-Value Model (of Brand Evaluation).

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Expectancy-Value Model (of Brand Evaluation). Definitiile termenilor despre Expectancy-Value Model (of Brand Evaluation) cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Expectancy-Value Model (of Brand Evaluation), va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Expectancy-Value Model (of Brand Evaluation).