NOUTĂȚILE LEGISLATIVE DEZBĂTUTE LA ȘCOALA DE ACHIZIȚII PUBLICE 2012, 13-16 DECEMBRIE 2012, PREDEAL, COMPLEX ROZMARIN
Predeal - 3 decembrie 2012
Comunicat tip General in Administratie Publica
REVISTA DE ACHIZIȚII PUBLICE
vă invită să participaţi la evenimentul
ȘCOALA DE ACHIZIȚII PUBLICE 2012
Avem plăcerea de a vă invita să participaţi la acest eveniment, structurat astfel încât să vă permită însuşirea într-un mod cât mai eficient, rapid și plăcut a cunoștinţelor specializate în domeniul achiziţiilor publice.
SOLUȚII ȘI INTERPRETĂRI PRIVIND NOUTĂȚILE LEGISLATIVE ÎN DOMENIUL ACHIZIȚIILOR PUBLICE
WORKSHOP - ABATERI ȘI PRACTICI INCONSECVENTE, LEGALITATE ȘI PERSPECTIVE
13 – 16 decembrie 2012, Predeal • Centrul de conferinţe - Hotel Rozmarin****
Sunt invitați:
Specialişti din cadrul ANRMAP
Viorel PÂRVU - Preşedinte Complet CNSC
Ecaterina Milica Dobrotă - expert în achiziții publice
Szabo BARNA - Specialist, pratician în achiziţii publice.
Avocaţi, specialişti în achiziţii publice.
Din tematica abordărilor vă propunem:
1. Planificarea achiziţiilor publice si programul anual – instrumente manageriale
2. Dosarul achizitiilor publice şi procedurile – modificări şi priorităţi legislative pentru anul 2013
3. Tipuri de nereguli şi tratamentul lor în materia achiziţiilor publice
4. Indicatorii de fraudă pentru contracte şi achiziţii publice
Licitaţii fraudate; Licitaţii dezechilibrate; Specificaţii falsificate/Scurgere de informaţii privind licitaţia; Manipularea ofertelor/Achiziţie unică nejustificată; Divizarea contractelor; Amestecarea contractelor (decontari multiple)/Decontarea greşită a costurilor; Tarifare defectuoasă/Nerespectarea prevederilor contractuale; Substituirea produselor/Facturi false, emise în duplicat sau inflaţie de facturi/Firme fantomă.
5. Zone de risc in achiziţiile publice
Existenţa conflictului de interese/Conflict de interese nedezvăluit/Reguli speciale de transparenţă, comunicare şi transmitere a datelor şi de evitare a conflictelor de interese/Existenţa unor criterii discriminatorii; Aplicarea procedurii accelerate/Reducerea termenelor de depunere a ofertelor/Încheierea de acte adiţionale la contractele de bază.
6. Sistemul electronic al achiziţiilor publice - S.E.A.P.
7.Soluţionarea contestaţiilor - principii care stau la baza fundamentării unei contestaţii împotriva unei decizii a autorităţii contractante în cadrul procedurilor de atribuire/Măsurile de contestare a procedurilor de achiziţii publice în faţa CNSC.
8.Gestionarea litigiilor în procedurile de achiziţii publice; Jurisprudenţa naţională şi europeană
NOU! Soluţii şi interpretări privind noutățile legislative în domeniul achiziţiilor publice - OUG/noiembrie 2012 pentru modificarea şi completarea OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice şi a contractelor de concesiune de servicii.
- alinierea reglementarilor contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii la prevederile Regulamentului CE nr. 1251/2011.
- ajustarea pragurilor peste care există obligația efectuării unei publicități la nivel european, în sensul corelării cu noile prevederi europene.
- corelarea cu prevederile Legii nr. 554/2004 și cu cele ale noului Cod civil.
- obligația notificării în SEAP, de către autoritățile contractante, a achizițiilor directe ce depășesc echivalentul în lei a 5.000 de euro fără TVA.
- Reducerea termenului de verificare a documentațiilor de atribuire de către ANRMAP.
- Reglementarea termenului pentru evaluarea documentațiilor de atribuire, ce reprezintă o revenire la o documentație respinsă de ANRMAP si verificarea eratelor la invitațiile de participare.
- regiile autonome și societățile comerciale cu capital majoritar sau integral de stat ca si autorități contractante.
- completări și clarificări în soluționarea contestațiilor.
La sfârşitul sesiunii în urma evaluării, se acordă CERTIFICAT DE ABSOLVIRE a cursului de specializare pentru ocupaţia „EXPERT ACHIZIŢII PUBLICE” Cod COR 214946. Certificatele sunt eliberate în conformitate cu prevederile O.G. 129/2000 republicată.
Se asigură mapă de lucru şi suport de curs!
Participanții vor primi gratuit un abonament pe 3 luni la Revista de Achiziții Publice
În speranţa că veţi da curs invitaţiei noastre, aşteptăm să ne contactaţi până la 11.12.2012, la adresa de e-mail: office@revista-achizitii.ro, office@eag.ro; sau tel./fax 031/428.37.35; 0234-313320.
Director eveniment - Nadina COJOCARU: 0753.025.978Coordonator - Andrei NECHITA: 0753.025984
Despre EXPERT AUDIT GROUP
S.C. EXPERT AKTIV GROUP S.R.L. este o companie privată, cu tradiție în domeniul trainingului, al formării și perfecționării profesionale, furnizor autorizat al cărui scop este oferirea de servicii complete în instruire.
-
Nadina Cojocaru - Director Eveniment
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- EXPERT AUDIT GROUP