24 de participanti la prima editie Contact Center Awards!

BUCURESTI - 18 martie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Inscrierile pentru competitie s-au incheiat iar procesul de jurizare este in plina desfasurare. 10 dintre cele mai reprezentative centre de relatii cu clientii sau de suport, care impreuna deservesc peste 20 milioane de clienti din Romania si din intreaga lume, participa la competitie. Cu profesionalism, dedicare si multa energie. O combinatie perfecta intre tehnologie, experienta, atitudine si rezultate. O comunitate aparte, din care au pornit la inceputul carierei multi dintre managerii de success de astazi. O industrie care seteaza standarde de comunicare si de respect fata de clienti, care sustine multe arii de business si aduce multe beneficii.

24 de participanti la prima editie Contact Center Awards!

Companiile reprezentate sunt: Competence Call Center, Computer Generated Solutions, EFG Retail Services, GE Money, Millennium Bank, Oracle Romania, Raiffeisen Bank S.A., UPC Romania, Vodafone Romania, XL WORLD Romania.
Categoriile premiate anul acesta sunt: Best Medium Call Center, Best Large Call Center, Best Call Center Manager, Best Call Center Supervisor, Best Call Center Agent, Best Call Center Trainer, Best Use of Technology, Best Support Center Manager, Best Support Team Manager, Best Support Center Specialist.
Gala de premiere si sarbatorirea castigatorilor se vor desfasura pe 26 martie 2009, incepand cu ora 14.00, in a treia zi a Call Center and Customer Care Conference& Expo, la Institutul National de Statistica.
Participantii la Gala Contact Center Awards vor avea parte de o seara presarata cu surprize, intr-o atmosfera speciala, de neuitat.

Gazda evenimentului va fi Irina Cordoneanu iar buna dispozitie va fi asigurata de formatia JUKEBOX. Gala de premiere va fi urmata de un cocktail, momentul de networking al serii.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/24-de-participanti-la-prima-editie-contact-center-awards