Asociatia Romana a Contact Centerelor - necesitate si avantaje

BUCURESTI - 17 martie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

In cadrul celei de-a treia zi a Call Center & Customer Care Conference and Expo, Contact Center Magazine va organiza o dezbatere cu privire la necesitatea crearii unei asociatii de contact centere in Romania.

Moderatoarea discutiei, Carita Vallinkoski, va discuta impreuna cu invitatii sai despre modul in care a evoluat industria europeana de call center, contextul economic actual si necesitatea organizarii unei astfel de asociatii in Romania.
Participantii la discutie sunt: domnul Manfred Stockmann, Presedinte Call Center Forum Germania si Vice Presendinte al Asociatiei Europene de Contact Center ( ECCCO), domnul Lawrence Gilioli, Director Business Development pentru Euro CallCenterNet, domnul Mihai Goga, director Customer Service Consumer Market Vodafone Romania si domnul Liviu Nistoran, Presedinte al Autoritatii Nationale pentru Comunicatii.
Principalul rol al unei asociatii de acest fel este acela de a creste profesionalismul si calitatea serviciilor de contact center, oferind membrilor sai posibilitatea de a face schimb de experienta, idei si solutii.
Avand ca exemple pietele de call center din restul Europei, invitatii vor analiza pozitia si directia de dezvoltare a pietei romanesti de call center, dar si viitorul industriei autohtone in contextul aparitiei asociatiei.
Pentru detalii privind participarea in sala, va rugam sa accesati www.callcenterexpo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/asociatia-romana-a-contact-centerelor-necesitate-si-avantaje