Clientul, cel mai bun indicator de performanta pe timp de criza

BUCURESTI - 10 iunie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Expo Media organizeaza CRM & Customer Loyalty & Retention Conference and Expo, un eveniment dedicat eficientizarii interactiunii cu clientii drept stimul de crestere de business, ce va avea loc in data de 17 Iunie 2010, la Institutul National de Statistica din Bucuresti.

Cand mediul de afaceri se confrunta cu tot mai multe provocari ce tin de supravietuire si crestere, nici cei mai buni consultanti de business nu pot furniza directii strategice sigure si 100% realiste. Cea mai buna sursa de inspiratie pentru antreprenori ramane clientul final. Feedback-ul publicului tinta face diferenta pe timpuri de criza economica, intrucat odata cu cresterea concurentei cresc si exigentele si asteptarile clientilor. Ignorarea insight-ului consumatorului sau simpla lui neglijare poate duce la un colaps total al oricarei afaceri. Intrucat vestile rele, reclamatiile nerezolvate se raspandesc cu o viteza izbitoare aducand prejudicii grave, uneori iremediabile, de imagine a companiei afectate. Perspectiva “clientul nostru este stapanul nostru” trece la “clientul nostru este intreaga noastra afacere”, acest lucru inseamna focus pe solutii de CRM, loializare si retentie.
Expo Media organizeaza un eveniment complex pentru comunitatea de business, care se concentreaza pe toate dimensiunile comportamentului clientului si pe metode testate de influentare a acestuia intr-un context economic mai mult decat concurential. Conferinta CRM & Customer Loyalty & Retention Conference and Expo se va desfasura in data de 17 iunie la Institutul National de Statistica si va contine dezbateri inovatoare ale unor oameni-cheie din industria de customer care.
Printe speakerii acestei editii se numara: Marya Kaska, Director of Research and Consulting, Customer Impact, Andreea Micu, Managing Partner, Intensity Consulting, Carmen Balan, Professor, Ph. D. Marketing Management, ASEBUSS, Marius Balaci, Deputy Manager, Media Image Group, Laura Danciulescu, Manager Business Performance Services, KPMG Romania, Daniel Enescu, President, SORMA si Marian Stirbescu, Sales & Marketing Manager, AnytimeCRM.
Moderatorul evenimentului va fi domnul Dan Bulucea, un exemplu managerial recunoscut in comunitatea de business din Romania prin vasta sa experienta, care impreuna cu invitatii sai, experti in directii de dezvoltare, va dezbate importanta programelor de loialitate, preferinta consumatorilor pentru anumite programe specifice, si perceptia clientilor si a companiilor despre conceptul de loializare.
Iata cateva din subiectele de larg interes abordate in cadrul CRM & Customer Loyalty & Retention Conference and Expo:
-Loialitatea si efectele ei economice pe termen lung
-Motivare versus demotivare a loialitatii
-Orientarea catre client, un proces dinamic in orice industrie
-Solutii utile de software pentru managementul afacerii
-Avantajul competitiv oferit de AnytimeCRM
-Statisticile - oglinda perceptiei consumatorului
-CRM - cum creez atitudini convenabile de consum
-Profilul consumatorului si oportunitatile de vanzare
-CRM - cum imi recuperez investitia eficient

Pentru mai multe informatii despre conferinta de business, va rugam sa accesati www.conferinte.ro.
Organizarea evenimentului de nisa CRM & Customer Loyalty & Retention Conference and Expo este posibila cu sprijinul partenerilor Customer Service School, DNA Solutions, AnytimeCRM si al partenerului strategic ASEBUSS.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/clientul-cel-mai-bun-indicator-de-performanta-pe-timp-de-criza