Contact Center Awards 2010 si-a desemnat castigatorii

BUCURESTI - 4 mai 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Expo Media si Contact Center Magazine au organizat cea de-a doua editie a Contact Center Awards in data de 29 aprilie 2010, la Institutul National de Statistica din Bucuresti, in cea de-a doua zi a celui mai important eveniment dedicat comunitatii de call center din Romania, Call Center and Customer Care Conference and Expo.

Expo Media si revista Contact Center Magazine promoveaza si dezvolta comunitatea de call center din Romania. Cea mai importanta resursa de business sunt oamenii. Pentru a participa activ la afirmarea si perfectionarea specialistilor din domeniu, anul acesta s-a organizat cea de-a doua editie a Contact Center Awards, un concurs al performantei de call center, care creste competitivitatea expertilor si stimuleaza networking-ul si fair play-ul.

Competitia a vizat call centerele si contact centerele locale. Printre criteriile de evaluare se numara: calitatea serviciilor oferite, profesionalismul si coeziunea echipei, spiritul de inovare si capacitatea de motivare pozitiva a coechipierilor. Specialistii participanti au ocupat functii variate, de la front line la top management, pozitia ocupata in ierarhia companiei reprezentate nu a fost un criteriu relevant de inscriere, ci insasi skill-urile si rezultatele dobandite de-a lungul carierei in Relatiile cu Clientii.

Procesul de evaluare a fost structurat in doua etape. In prima faza participantii au completat un formular specific si complex de inscriere. Juriul a analizat si punctat prezentarile concurentilor in baza unui ghid oficial de jurizare si a selectat finalistii, primii trei pentru fiecare categorie din competitie. In cea de-a doua etapa, finalistii alesi au sustinut interviuri fata in fata cu juriul si au dezbatut si analizat situatii reale intalnite in activitatea de call center. In urma acestor demersuri, s-au desemnat cu greu castigatorii editiei. Competitia in sine a fost o experienta de invatare si o reala provocare pentru fiecare participant. Atmosfera creata a fost plina de emotie, elan, profesionalism si satisfactie interioara.

Castigatorii desemnati cu mandrie anul acesta la Contact Center Awards sunt:
•Sectiunea Call Centers
-Best Call Center – Orange Romania
-Best Call Center Manager - Ramona Morosan, Raiffeisen Bank
-Best Call Center Supervisor - Iulia Maftei, Vodafone Romania
-Best Call Center Agent - Florentina Lungu, Raiffeisen Bank
-Best Telesales Agent - Catrinel Motoc, Raiffeisen Bank
-Best Call Center Trainer - Carmen Serbanoiu Iliescu, Oracle Romania
-Best Use of Technology – Competence Call Center si Vodafone Romania
•Sectiunea Contact Center
-Best Support Center Manager - Andrei Cornea, Vodafone Romania
-Best Support Center Team Manager - Diana Nicoleta Dinca, Oracle Romania
-Best Support Center Specialist – Andra Claudia Harabagiu, Oracle Romania
Juriul editiei 2010 a fost format din: Madalina Vilau, Director Editorial, Contact Center Magazine si Director General, Expo Media, Eduard Merk, Contact Center Consultant si CEO, Euroda Holding BV, Manfred Stockmann, Vicepresedinte, European Confederation of Contact Centre Organisations si Oana Balteanu, Fondator Customer Service School.

Pentru mai multe informatii despre Contact Center Awards si despre conditiile de inscriere sau sponsorizare la editiile viitoare va rugam sa accesati www.contactcenterawards.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/contact-center-awards-2010-si-a-desemnat-castigatorii