Ghid de exploatare competitiva a dimensiunii de Customer Care

BUCURESTI - 1 iunie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Expo Media organizeaza doua conferinte de nisa, care se concentreaza pe comportamentul consumatorului drept avantaj competitiv, Customer Relationship Management Conference & Expo si Customer Loyalty & Retention Conference & Expo, evenimente ce vor avea loc in intervalul 16 - 17 Iunie 2010, in cadrul Institutului National de Statistica din Bucuresti.

CRM, loialitate si retentie, aceste trei concepte fac diferenta in orice domeniu de activitate, intr-un mediu de afaceri extrem de concurential, si, mai ales, intr-un teren managerial marcat de schimbare si inovatie permanente. Cum masor loialitatea clientilor mei? Ce tehnologii imbunatatesc experienta consumatorului? Cum stimulez loialitatea si retentia? Ce model de CRM se potriveste cel mai bine profilului afacerii mele? Cum atrag noi clienti? Toate aceste intrebari importante si multe altele isi vor gasi raspunsurile pertinente in cadrul conferintelor de business Customer Relationship Management Conference & Expo si Customer Loyalty & Retention Conference & Expo, ce se vor desfasura in data de 16, si respectiv 17 iunie 2010, in cadrul Institutului National de Statistica din Bucuresti.

Expo Media organizeaza cele doua evenimente de business cu focus pe satisfactia clientului, cel mai important element al oricarei gandiri strategice, reunind astfel know-how-ul expertilor de varf si al companiilor de succes din tara si din strainatate. In data de 16 iunie prezentarile interactive si dezbaterile se vor concentra pe Customer Relationship Management, un instrument eficient de crestere de business din ce in ce mai folosit in companiile romanesti, considerat a fi un factor activ anti-criza. Urmatoarea zi, 17 iunie, tematica discutiilor specializate se va axa pe cele mai noi tendinte in materie de loializare si retentie a clientilor, mai exact metode de asigurare a stabilitatii financiare si a portofoliului de clienti, intr-un mediu economic dificil.
Printre speakerii evenimentelor de nisa se numara specialisti recunoscuti atat in plan local, cat si in plan international. Acestia vor dezbate aspecte pragmatice ale mediului de afaceri, precum: statisticile sau oglinda perceptiei consumatorului, CRM sau cum creez atitudini convenabile de consum, profilul consumatorului si oportunitatile de vanzare, si numeroase alte coordonate competitive, care asigura profitabilitate pe termen lung.

Andreea Micu, Managing Partner, Intensity Consulting, va trata o tema de larg interes: orientarea catre client, un proces dinamic in orice industrie - calitatea procesului de loializare si efectele sale economice, factori de motivare si demotivare a loialitatii, modele de succes de gestionare a relatiei cu clientii, si multe alte topicuri interesante, ce influenteaza pozitiv evolutia unei afaceri.

Marya Kaska, Director of Research and Consulting, Customer Impact, va aborda metode practice de masurare a programelor de customer satisfaction si loialitate, care influenteaza deciziile de actiune pe termen lung - factori-cheie de masurare a valorilor intangibile, respectiv dimensiunea operationala si feedback-ul clientilor, alegerea potrivita a instrumentelor de masurare conform cu profilul afacerii, si alte subiecte specializate din zona de Customer Care.

Marian Stirbescu, Sales & Marketing Manager, AnytimeCRM, va aprofunda solutii utile de software pentru managementul afacerii - avantajul competitiv oferit de AnytimeCRM, utilitatea folosirii principiilor CRM in activitatea de zi cu zi, instrumente moderne de lucru care stimuleaza vanzarile, precum si alte tematici extrem de utile pentru dezvoltarea eficienta a strategiilor de business.

Pentru mai multe informatii despre evenimentele de business, va rugam sa accesati www.conferinte.ro.

Organizarea celei de-a doua editii a Customer Relationship Management Conference & Expo, din data de 16 iunie 2010, este posibila cu sprijinul partenerilor Customer Service School, DNA Solutions si Anytime CRM, si al partenerului strategic ASEBUSS. Cea de-a doua editie a Customer Loyalty & Retention Conference & Expo, din data de 17 iunie 2010, beneficiaza de suportul partenerului Customer Service School cat si de suportul ASEBUSS.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/ghid-de-exploatare-competitiva-a-dimensiunii-de-customer-care