Romania, receptiva la campanii inovative de marketing

BUCURESTI - 8 martie 2010

Comunicat tip General in Tehnologie

Compania de transport aerian Blue Air a derulat saptamana trecuta, pe data de 4 martie 2010, o campanie inovativa de promovare si vanzare prin internet si sms. In aceasta directie a fost utilizata OMNi, platforma de tip Customer Interaction Software, ce a fost dezvoltata de catre Softelligence special pentru piata de afaceri din Romania.

Rezultatele peste asteptari s-au datorat adresarii directe catre potentialii clienti, prin canale de comunicare alternative: e-mail, sms, retele sociale. S-a dovedit astfel, inca o data, apetitul clientilor Blue Air pentru modalitati de informare electronice, specifice conceptului 'Smart Flying'.

Blue Air (www.blueairweb.com), singura companie de smart flying cu capital 100% privat romanesc, este autorizata sa efectueze zboruri de pasageri, regulate, interne si internationale; zboruri de tip charter la cerere si transporturi cargo.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/romania-receptiva-la-campanii-inovative-de-marketing