Extreme Marketing Award 2009

BUCURESTI - 29 iunie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Începând cu anul 2009, Extreme Events & Promotion România a dorit să ofere acelor tineri pasionaţi de marketing şi de publicitate şansa de a-şi demonstra capacităţile şi cunoştiinţele din acest domeniu, organizând o competiţie online numită Extreme Marketing Award ‘09 ce s-a desfăşurat în perioada aprilie – iunie 2009.

Scopul acestui concurs l-a reprezentat descoperirea acelor tinere talente ce pot construi imaginea unei companii sau a unui brand, ce pot realiza strategii de marketing eficiente şi inovatoare sau pot crea mesaje cheie în promovarea unei afaceri, a unui produs sau a unui serviciu.

Studenţii participanţi la această competiţie au provenit de la diverse universităţi din ţară precum Academia de Studii Economice, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Universitatea Creştină Dimitrie Cantemir, Universitatea Spiru Haret şi Universitatea Nicolae Titulescu din Bucureşti, Universităţile Ovidius şi Spiru Haret din Constanţa, Universitatea de Vest din Timişoara, Universitatea Babeş-Boylai din Cluj şi Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iaşi.

Extreme Marketing Award a avut, de asemenea şi un juriu a cărei atribuţie a fost alegerea celor mai bune lucrări pentru cele 3 categorii în parte din cadrul competiţiei. Evaluarea s-a realizat prin intermediul internetului, fiecare membru al juriului primind un email ce conţinea o adresă de website, un user name şi o parolă, unde au putut viziona prezentările şi au putut vota direct de pe acesta.

Prin acest proiect, Extreme Events & Promotion România a dorit să ofere participanţilor ocazia de a-şi testa cunoştinţele şi ideile, de a afla cu adevărat nivelul lor de pregătire printr-un feedback profesional pe care îl vor primi din partea juriului, dar şi prin răsplătirea muncii lor oferindu-le câştigătorilor de la fiecare categorie, câte un premiu în valoare de 1.500 RON precum şi şansa de a putea fi recrutaţi, devenind viitorii angajaţi sau colaboratori în câteva dintre cele mai cunoscute corporaţii din România, în care îşi desfăşoară activitatea şi profesioniştii ce au alcătuit juriul specializat al acestui concurs.

Categoriile concursului precum şi câştigătorii acestei ediţii sunt:

1.Health & Beauty – Beach promotion - Dăescu Ruxandra & Neamţu Adina (ASE Bucureşti)

2.Ice cream – Event marketing solutions - Muşat Iulia Cristiana (SNSPA Bucureşti)

3.Beer – Guerrilla solutions in the 21st century – Traşcă Deliana & Manafu Alexandra & Vechiu Marius (Universitatea Ovidius Constanţa)

Datorită interesului ridicat manifestat de către studenţi prin participarea lor într-un număr destul de mare, prin trimiterea unor lucări foarte creative ce au fost apreciate de membrii juriului şi în final, prin succesul obţinut cu acest proiect, Extreme Events & Promotion România a hotărât organizarea unor ediţii viitoare anuale a Extreme Marketing Award.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/extreme-events/extreme-marketing-award-2009